Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go pro Hero hd motorsport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mij kan dat eerlijk gezegd geen hol schelen als daar nu wifi opzit e.d.
    maar de kwaliteit zou een stuk beter moeten zijn (en die was al fantastisch)
    ik ga in ieder geval geen 260€ geven voor het "oud" model.

Comment

• Interesse in het nieuwe model, oude moet ik nu niet meer hebben (tenzij misschien moest de prijs erg laag zijn)
      2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
        mij kan dat eerlijk gezegd geen hol schelen als daar nu wifi opzit e.d.
        maar de kwaliteit zou een stuk beter moeten zijn (en die was al fantastisch)
        ik ga in ieder geval geen 260€ geven voor het "oud" model.
        volledig mee eens, aangezien ze als richtprijs 299$ opgeven zullen ze nu wel een soldeke doen op 't "oud" model
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
          volledig mee eens, aangezien ze als richtprijs 299$ opgeven zullen ze nu wel een soldeke doen op 't "oud" model
          "De adviesprijzen van de eerste HD Hero zijn verlaagd tot 240 dollar voor de Helmet- en Motorsports-versies, terwijl de Surf-variant 230 dollar moet opbrengen."

Ik ga nu echt geen 260 euro meer dokken voor een 5 MP camera uit 2009 als er een nieuwe met 11MP is aan dezelfde prijs of mss. ietsje hoger
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• idd groupbuy voor nieuwe versie
            my ride http://autoforum.be/showthread.php?t=53452

Comment

• Hoe zit het hier, intussen al Groupbuy-tarieven bekend voor de nieuwe versie?
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                Hoe zit het hier, intussen al Groupbuy-tarieven bekend voor de nieuwe versie?
                de stukprijzen zijn momenteel nog veel hoger dan de geadviseerde 300$
                zelfs met groupbuy kom je momenteel aan minstens 350€ aan huis geleverd
                denk dat we best nog even wachten

Comment

ik denk het ook, seizoen is toch gedaan en de eerste weken gaan ze toch nog niet 'braderen' wegens onvoldoende voorraad
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• We kunnen dat gerust nog even uitstellen eh

Comment

Prijs bij go pro is 299.99$ en ik dacht 76$ verzendingskosten naar Belgie,totaal is 265 euro zonder invoertaxen,ik heb ze een mail gestuurd om te vragen dat ze willen versturen met een laag faktuur maar nog geen antwoord op gehad....Op ebay Duitsland kan je de Go pro 2 bestellen voor 349 euro alles in..

Comment

• Ik wil ook wel meedoen met een inkoopactie voor de nieuwe.

Comment

• Deze Thread aanvullen:

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=55388
                          Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                          2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                          2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                          2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                          2015 Golf 7 GTD

Comment

• ik zoek ook een voor mijn roadtrip in september: http://www.facebook.com/events/238922272853039/ dus als er nogeens een groepsaankoop is...

Comment

• Hier ook interesse in een 2

Comment

• Ik heb er hier ééntje gekocht: http://www.v-nix.nl/gopro-hd-hero2-p...al-motorsports

Zéér tevreden van!

Comment

• ik de mijne hier, 10euro goedkoper (wauw... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenB Bekijk Berichten
                                    Ik heb er hier ééntje gekocht: http://www.v-nix.nl/gopro-hd-hero2-p...al-motorsports

Zéér tevreden van!
                                    snelle levering of eerder aan de trage kant?
                                    zoek nog eentje en deze zou tegen eind volgende week in mijn bezit dienen te zijn
                                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Hoe lang gaat de standaard batterij eigenlijk mee indien volledig opgeladen?

Is die extra uitbreiding die erbij staat met 32 gb twv 75 aanbevolen of lukt het ook zonder?
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3
                                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                        snelle levering of eerder aan de trage kant?
                                        zoek nog eentje en deze zou tegen eind volgende week in mijn bezit dienen te zijn
                                        Ik heb daar op een woensdag een bestelling geplaatst en na 6 dagen , dinsdag, zat het in de bus

Comment

• @dbr2
                                          levering 6 dagen is te lang... hebben eergisteren een last minute Thailand geboekt en we vertrekken volgende week zaterdag al (I know, allemaal short notice)
                                          ga vandaag een paar winkels afrijden + heb enkele biedingen lopen via internet => er zal wel eentje uit de bus vallen
                                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                                          X