Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Merci allemaal, het gaat een Black worden. Aangezien ik die toch regelmatig 's avonds ga gebruiken lijkt mij dat toch de beste keuze. En het is zoals je zegt alexx, beter van de eerste keer goed
vIk heb een gopro 3. Schitterende beelden, enkel veel last als de zon schijnt. Reduceert hij deze normaal niet automatisch? Of moet ik dan een instelling aanpassen?
Welke settings gebruiken jullie in jullie wagen? Ik gebruik momenteel 1080, 50FPS, wide.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
vIk heb een gopro 3. Schitterende beelden, enkel veel last als de zon schijnt. Reduceert hij deze normaal niet automatisch? Of moet ik dan een instelling aanpassen?
Welke settings gebruiken jullie in jullie wagen? Ik gebruik momenteel 1080, 50FPS, wide.
In de auto gebruik ik 1080 25 fps, beeld wide of half. Al heb ik dat nog maar 2 keer gedaan. Ben nog steeds bezig met het ding te ontdekken. Enige minpunt tot nu toe, maar dat wist ik al, de batterij is echt snel leeg
Waarom kies jij voor 50fps? Dat leek mij niet nodig, aangezien ik geen slow-motion wil in mijn auto. Of maakt dat toch uit?
Wat kost zo'n Black tegenwoordig (waar best te kopen?)
Wil me eigenlijk ook al lang iets kopen om mee te filmen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Ik zou iedereen de AEE aanraden. Kan zelfs als dashcam gebruikt worden. Deze camera heeft een 180° kantelfunctie en ook een loopopname functie, net zoals een Blackvue.
Ga straks voor een AEE Motorsport Edition (CD/SD21) kijken. Staat momenteel aan 270 euro's. Alles in, dus ook de afstandsbediening.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Heb net een ritje naar Luxemburg achter de rug. Zal de beelden in we effe uploaden.
Comment