Je mag mij ook aan de de lijst toevoegen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Custom Car Cleaning - GROUPBUY FOAMLANCEN
Collapse
X
-
Nou mensen, met 27 exemplaren kunnen we deze groupbuy succesvol afsluiten Applaus voor jullie zelf! Deze middag worden de facturen opgemaakt en doorgemaild. Als jullie deze eventueel aansluitend kunnen verzorgen kunnen de pakketten maandag / dinsdag de deur uit!
Bij deze nogmaals hartelijk dank voor het enthousiasme en jullie deelname
Comment
-
Ontvangen en getest op 2 auto's.
Laat ik zeggen dat ik er iets meer van verwacht had vooraf. Het verwijderd mooi het kleinere vuil en stof, mara de iets grotere vervuiling blijft wel zitten (al gaat het er achteraf wel makkelijker af, als je de spons gebruikt).
Maar misschien zou ik het moeten getest hebben op auto's die er minder vuil uit zagen. De auto van mijn papa was grijs,bruin in plaats van groen en de mijnen had ook meer grijze schijn dan rode schijn.
Nu de mijnen is enkel gewassen met de schuimlaag en ik moet zeggen. Op mijn dak (groot plat deel) zit er nog wat grovere vervuiling.
Mijn ruiten zijn superproper (aangeplakt stof en harsen van bomen), ook de vliegjes gingen heel vlot van mijn koplampen.
Op de achterklep staan wel nog lichtjes mijn vingers in het stof, al was dat voorheen duidelijk zichtbaar, nu enkel als je gaat kijken.
Bij mijn vaders auto was het schuim dat eraf liep licht grijs toen het op de grond lag. Dat zegt misschien wel iets over de vervuiling van de auto.
Die heb ik nog met de spons (eigenlijk wasmitt, maar spons is korter) gewassen en die was op bepaalde plekken echt nog zwart te noemen (komt van wit).
De vervuiling van de wielen spoelde met enkel de hoge druk en lichtjes wrijven er heel makkelijk af. Wel moet ik nog hardnekkige zwarte plekjes verwijderen.
Maar mijn vaders auto kan ik nog niet 100% proper noemen (lastig kleur ook), ik vrees dat ik die toch ooit eens zal moeten polijsten, wegens talrijke micro en minder micro krasjes.
Al bij al ben ik er toch tevreen mee : het spoelt vlot het vuil eraf, maar alleen als de auto niet te vuil is. Dus wekelijks of tweewekelijks wassen is geen probleem. Het weekt ook veel vuil losser waardoor je met een spons er kan overgaan om het vuil mee te nemen.
Bedankt Bart!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenOntvangen en getest op 2 auto's.
Laat ik zeggen dat ik er iets meer van verwacht had vooraf. Het verwijderd mooi het kleinere vuil en stof, mara de iets grotere vervuiling blijft wel zitten (al gaat het er achteraf wel makkelijker af, als je de spons gebruikt).
Maar misschien zou ik het moeten getest hebben op auto's die er minder vuil uit zagen. De auto van mijn papa was grijs,bruin in plaats van groen en de mijnen had ook meer grijze schijn dan rode schijn.
Nu de mijnen is enkel gewassen met de schuimlaag en ik moet zeggen. Op mijn dak (groot plat deel) zit er nog wat grovere vervuiling.
Mijn ruiten zijn superproper (aangeplakt stof en harsen van bomen), ook de vliegjes gingen heel vlot van mijn koplampen.
Op de achterklep staan wel nog lichtjes mijn vingers in het stof, al was dat voorheen duidelijk zichtbaar, nu enkel als je gaat kijken.
Bij mijn vaders auto was het schuim dat eraf liep licht grijs toen het op de grond lag. Dat zegt misschien wel iets over de vervuiling van de auto.
Die heb ik nog met de spons (eigenlijk wasmitt, maar spons is korter) gewassen en die was op bepaalde plekken echt nog zwart te noemen (komt van wit).
De vervuiling van de wielen spoelde met enkel de hoge druk en lichtjes wrijven er heel makkelijk af. Wel moet ik nog hardnekkige zwarte plekjes verwijderen.
Maar mijn vaders auto kan ik nog niet 100% proper noemen (lastig kleur ook), ik vrees dat ik die toch ooit eens zal moeten polijsten, wegens talrijke micro en minder micro krasjes.
Al bij al ben ik er toch tevreen mee : het spoelt vlot het vuil eraf, maar alleen als de auto niet te vuil is. Dus wekelijks of tweewekelijks wassen is geen probleem. Het weekt ook veel vuil losser waardoor je met een spons er kan overgaan om het vuil mee te nemen.
Bedankt Bart!
Oorspronkelijk geplaatst door 't Cliptje Bekijk BerichtenEen klein waterkansje dat deze groepsaankoop een vervolg krijgt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk BerichtenGraag gedaan en bedankt voor de eerlijke feedback! Zoals ik al zei is het inderdaad een hulpmiddel en géén wondermiddel. Het is onmogelijk om wagens die niet goed beschermd zijn c.q. ontiegelijk vuil zijn even in te foamen en dan een perfect gedetailede wagen verwachten. Maar als hulpmiddel zoals je omschrijft is het ideaal, en behalve het gemak ook de veiligheid om de kans op microkrasjes aanzienlijk te verkleinen, dat is misschien nog wel belangrijker hè. Wacht dadelijk ook nog maar eens dat het echt koud is buiten en je niet meer met de handen in het water moet om de wagen bij te houden
Comment
-
foamspuit
mijn foamspuit werkt super!!
toch ff vermelden dat er eerst een probleem was MAAR dat kwam omdat mijn hogedrukreiniger
al een beetje leeftijd had en niet genoeg "druk" opbouwde !!
met de nieuwe HD is dat probleem van de baan
de nieuwe :
voor de geïnteresseerden onder ons : met 10 meter slang"gewapend" dwz dat ze niet zomaar kan "dubbel plooien" en ik kan iedereen zulk toestel aanraden ivm deze geweldige slang !!(heb net m'n auto gewassen en die 10 meter is echt wel nodig , wil je de HD op 1 plaats laten staan )
dit is een type 145.2 10 xtra en deze kostte mij zelfs minder dan een type 130.2 dat je in België
kan kopen voor 299 euro .(en die heeft een gewone slang en is géén 10 meter !! )
Comment
Comment