Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[DASHCAM] groepsaankoop budget K5000 carcam hd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [DASHCAM] groepsaankoop budget K5000 carcam hd

Hallo

ik ben van plan een budgetvriendelijke maar toch deftige dash cam te kopen, heb dx.com en ebay afschuimd en na dus wat zoeken en kijken gemerkt dat volgende carcam eigenlijk nog wel best ok is, en rond de 30 euro kost incl. verzendkosten.

140 graden lens
    loop functie
    opladen en filmen
    lange 12v kabel om wat weg te werken in de auto
    verdere specs op de website.

het gaat om de K5000 die je hier kan bekijken:

op youtube geeft K5000 carcam dit resultaat;
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

uiteraard zijn er meer filmpjes te vinden maar de kwaliteit van beeld en geluid is nog vrij goed, je kan de nummerplaten goed lezen en zo.

op dx.com kan je een korting krijgen als je in bulk aankoopt en dan moeten we meer dan 10 mensen hebben die er eentje willen.

wie doet er nog mee?

01: Liquid Li0n
    02: grandscenicman
    03: nickotje
    04: xKoSai
    05:
    06:
    07:
    08:
    09:
    10:
    11:
    Last edited by Liquid Li0n; 11/05/2013, 01:51.
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Mss best afspreken om eerst te betalen naar 1 persoon die de aankoop doet en dan pas te bestellen aangezien er altijd wel zullen zijn die plotseling geen camera meer hoeven.

Grtz
    Last edited by nickotje; 11/05/2013, 01:12.

Comment

goed plan

als je hier op de lijst staat dan koop je er een, ik zal de eerste post dan updaten met mensen die al betaald hebbe, dus zet zeker je nickname in de betalingsinfo.

om nadien dan de camera's uit te delen kunnen we ergens centraal afspreken of kan je hem bij mij komen oppikken.

Comment

Ik ben nr 4.

Comment

Ik ben nr 2 maar mijn nicknaam is met een KLEINE g ............en nickotje gaat die van mij wel afhalen als ie die voor zichzelf ophaalt .

Comment

Aangepast in 1e post, ik hoop dat we redelijk snel kunnen bestellen, want eind deze maand vertrek ik op reis.

We moeten toch zeker 6 kopers krijgen.

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
            Last edited by Liquid Li0n; 11/05/2013, 02:39.

Comment

1 dashcam krijg je zonder kosten dood de douane maar 6 niet... hoe regel je die extra kosten?

Comment

Kwaliteit ziet er goed uit, alleen stoort me die enorme constructie erboven me enorm.
                Zou het niet mogelijk zijn om die vast te maken met dubbelzijdige tape ofzo (met de bedenking dat daarbij de richting van je beeld niet verkeerd staat?)
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                  1 dashcam krijg je zonder kosten dood de douane maar 6 niet... hoe regel je die extra kosten?
                  De extra douane kosten moeten we dan nog bezien, ik heb dit enkel nog maar hoeven betalen bij spullen uit amerika, uit azie niet maar het kan ook geweest zijn dat ik net buiten de steekproef ben gevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                    De extra douane kosten moeten we dan nog bezien, ik heb dit enkel nog maar hoeven betalen bij spullen uit amerika, uit azie niet maar het kan ook geweest zijn dat ik net buiten de steekproef ben gevallen.

Ze zijn scherper geworden, op 6 cams gaat je het wel vlaggen hebben denk ik

Comment

zeker en vast... werk tegenwoordig dagelijks met douane samen van verschillende werelddelen en is echt enorm streng geworden

Comment

En over welke meerkost spreken we dan??

Comment

Misschien wel interessant om een maximum-prijs af te spreken dan ? ............ik ga voor max 40 €

Comment

vanaf welk bedrag wordt er douane kost gevraagd? even gegoogled en kom op deze PDF

want anders moeten we het zo laten, dat in bulk kopen dus en koopt ieder voor zich er een, zo vermijden we de douanekost want MET douanekost ben je duurder uit als je in bulk aankoopt denk ik.

Comment

dubbelpost

Comment

hangt ervan af met welke koerierfirma het komt. china post, intmail, ems etc is allemaal via de DSV (bpost).
                                ook rekening mee houden dat als je 6dashcams in een pakket koopt ze naar uw btw-nr kunnen vragen. dus vrijstelling of niet.

ik zou ze gewoon elk apart kopen als je ze uit azie laat afkomen. je gaat misschien iets duurder zijn in aankoop maar verdien je terug door geen douanekosten te moeten betalen

Comment

ok mensen, dan ga ik er eentje voor mezelf kopen. de mensen die nog een groepsaankoop willen doen, mogen dit gerust doen, dan moet een mod hier mij als topicstarter veranderen naar iemand die deze groepsaankoop wil verder zetten.

anders moeten degene die een willen ook eens op ebay kijken, kan je die K5000 soms goedkoper krijgen via bieden of nu kopen

Last edited by Liquid Li0n; 12/05/2013, 00:50.

Comment

Working...
                                  X