Mededeling

Collapse
No announcement yet.

korting aankoop nieuwe auo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• korting aankoop nieuwe auo

welke korting is gebruikelijk bij de aankoop van een nieuwe bmw

Zeker voor de helft gaan, anders gewoon aanzetten godverdoeme!

Comment

zal er vanafhangen welk model, hoeveel opties etc etc

denk dat alles mogelijk is tussen 4 en 10 % ...

Comment

15 - 20% is mogelijk net zoals bij zijn concurrenten Skoda , Renault , Mercedes , Citroen....

Comment

@ dbr2 geef me maar het adres van een dealer door waar ik 20 percent krijg op een nieuwe x3, alsik er daar dan een bestel krijg jij ne hele schone cadeau van mij...

Comment

Op 2-3 plaatsen eens een prijske laten maken, en eventueel eens bij een duitse dealer nabij Aken gaan kijken. Die doen alles voor U wat improt betreft, en met wat geluk krijg je nog iets meer.

Comment

de grote winst wordt naar mijn ervaring niet gemaakt bij een percentje meer of minder hier of daar, maar bij de overname van uwen ouden bak.... daar liggen de centen voor 't grijpen als je maar wat moeite doet om een paar handelaars af te lopen...

Comment

Bij 3 dealers gaan voor hetzelfde model met dezelfde opties..........daarna met die 3 offertes terug gaan naar de dealers en zeggen dat je op een ander goedkoper kan kopen.
                Als ze je niet geloven : laat de offerte zien .
                Bij de duurdere dealer zwaaien met een goedkopere offerte kan je nog extra voordeel opleveren tov de goedkoopste....en als je dan met deze nieuwe offerte bij de goedkoopste gaat dan is er kans dat ze er nog iets afdoen. Als je zelf voelt dat het wel oké is bij de dealer waar jij je het beste voelt , dan zou ik niet zomaar meer gaan afpingelen , de kans dat je de relatie met de dealer zuur maakt is dan groter.
                Probeer in zo'n geval een extra service-beurt te regelen oid .

De winst ligt idd bij de overname van je oude auto , als je zelf moeite doet kan je tot 1500€ meer krijgen als je die zelf verkoopt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                  Op 2-3 plaatsen eens een prijske laten maken, en eventueel eens bij een duitse dealer nabij Aken gaan kijken. Die doen alles voor U wat improt betreft, en met wat geluk krijg je nog iets meer.
                  Zo is het inderdaad , in mijn geval op een Golfke 5.000 euro profijt tegenover de beste Belgische aanbieding :-)

Comment

Eerst kopen bij de goedkoopste, en dan op onderhoud gaan bij de goedkoopste in onderhoud neem ik aan ?
                    Dan kan je terug gaan rondrijden en bellen. (normaal zijn er geen verschillen tussen garages, maar lees autoforum er maar eens op na...)

Waar ga je dan een garantiegeval claimen ?

Invoerders repareren heel gewillig tegenwoordig.. ze erkennen problemen heel gemakkelijk. En je garage staat te popelen, om je te ontvangen.
                    Last edited by ; 08/05/2014, 15:46.

Comment

Nee hoor , tijdens de garantieperiode mag de plaatselijke dealer het onderhoud uitvoeren (verdient ie overigens in verhouding meer aan dan een verkoop van een nieuwe wagen). Fabrieksgarantie telt over heel Europa dus dat stelt geen problemen. In 1994 importeerde ik reeds een nieuwe Golf 3 tdi uit Nederland en enkele garantiegevalletjes werden toen probleemloos in Belgie verholpen. De Belgische dealer was overigens niet in staat om een Golf Variant Highline TGI (wegens de ergo zetels die ik absoluut wil) te leveren (enkel Trendline) dus ik was wel gedwongen om hem in het buitenland te kopen. Het prijsverschilletje is mooi meegenomen maar uiteraard niet doorslaggevend :-).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                        Nee hoor , tijdens de garantieperiode mag de plaatselijke dealer het onderhoud uitvoeren (verdient ie overigens in verhouding meer aan dan een verkoop van een nieuwe wagen). Fabrieksgarantie telt over heel Europa dus dat stelt geen problemen. In 1994 importeerde ik reeds een nieuwe Golf 3 tdi uit Nederland en enkele garantiegevalletjes werden toen probleemloos in Belgie verholpen. De Belgische dealer was overigens niet in staat om een Golf Variant Highline TGI (wegens de ergo zetels die ik absoluut wil) te leveren (enkel Trendline) dus ik was wel gedwongen om hem in het buitenland te kopen. Het prijsverschilletje is mooi meegenomen maar uiteraard niet doorslaggevend :-).
                        Ik weet niet wat jij betaald aan onderhoud, maar de eerste 100.000km onderhoud kost maximaal €600. Van verdienen gesproken. (Enkele filters en 3x olie)
                        Na 2 jaar verleent de importeur de resterende garantie, maar met dieteren ga je niet veel missen.

Comment

Oei dan heb ik een te dure dealer :-) . Ik ben voor mijn Golf 6 2.0 tdi (90.000 km op 5 jaar) reeds +/- 800 euro kwijt (3 Longlife onderhoudsbeurten ) + dan nog 400 euro voor banden
                          /remmen bij de Midas/bandencentrale. Ik heb trouwens 2 jaar extra fabrieksgarantie bijgekocht (wordt blijkbaar niet meer aangeboden bij d'Ieteren maar telt wel in Belgie).De TGI heeft echter geen Longlife maar wel een vaste onderhoudsintervalltermijn van 1 jaar of 15.000 km . De olie kost dan gelukkig ook geen 25 euro per liter. De dealer beweerde overigens dat hij niets meer aan de verkoop van de nieuwe wagen verdiende als hij meer dan 7.5 % korting gaf.

Comment

goede ervaringen in de familie bij http://juetten-koolen.de/CM/index.php
                            6000€ minder betaald op een Audi dan beste offerte hier
                            Er zijn er nog andere dichtbij in Duitsland die hetzelfde doen
                            2.0 JTDm

Comment

Heb de mijne bij www.neuwagenkauf.com in hetzelfde dorp gekocht . Was +/- 500 euro goedkoper dan Juetten-koolen. De eigenaar heeft vroeger bij J-K gewerkt maar is een paar jaar geleden op zich zelf begonnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                goede ervaringen in de familie bij http://juetten-koolen.de/CM/index.php
                                6000€ minder betaald op een Audi dan beste offerte hier
                                Er zijn er nog andere dichtbij in Duitsland die hetzelfde doen
                                Wauw, das veel, daar heb je toch al aardig wat potten choco voor

Comment

Ik ben op drie plaatsen gaan horen voor mijn BMW 5 en was altijd rond de 7,5% korting op de totale prijs, + de eventuele actie van dat moment.
                                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Steeds dezelfde concessie sinds jaren ongeveer 12% korting op de totaalprijs van mijn laatste aankoop

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                      Heb de mijne bij www.neuwagenkauf.com in hetzelfde dorp gekocht . Was +/- 500 euro goedkoper dan Juetten-koolen. De eigenaar heeft vroeger bij J-K gewerkt maar is een paar jaar geleden op zich zelf begonnen.
                                      Net eens op die site gekeken... Inderdaad er zijn wel koopjes te doen ! Natuurlijk moet je ook goed uitkijken, vaak zijn de auto's standaard minder uitgerust dan in België.

Maar hoe zit dat met de betaling ?

Comment

Inderdaad goed de uitrusting vergelijken. Op de Belgische Golf Highline zit bv. standaard geen Composition Media radio , climatronic , 4 deurs uitvoering, licht en zicht pakket maar wel actieve cruisecontrole en city safety system waar je in het buitenland 500 euro voor moet betalen. Al bij al scheelt het toch meer dan 4000 euro op een doodgewoon Golfje.

Comment

Working...
                                        X