welke korting is gebruikelijk bij de aankoop van een nieuwe bmw
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
korting aankoop nieuwe auo
Collapse
X
-
Bij 3 dealers gaan voor hetzelfde model met dezelfde opties..........daarna met die 3 offertes terug gaan naar de dealers en zeggen dat je op een ander goedkoper kan kopen.
Als ze je niet geloven : laat de offerte zien .
Bij de duurdere dealer zwaaien met een goedkopere offerte kan je nog extra voordeel opleveren tov de goedkoopste....en als je dan met deze nieuwe offerte bij de goedkoopste gaat dan is er kans dat ze er nog iets afdoen. Als je zelf voelt dat het wel oké is bij de dealer waar jij je het beste voelt , dan zou ik niet zomaar meer gaan afpingelen , de kans dat je de relatie met de dealer zuur maakt is dan groter.
Probeer in zo'n geval een extra service-beurt te regelen oid .
De winst ligt idd bij de overname van je oude auto , als je zelf moeite doet kan je tot 1500€ meer krijgen als je die zelf verkoopt .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenOp 2-3 plaatsen eens een prijske laten maken, en eventueel eens bij een duitse dealer nabij Aken gaan kijken. Die doen alles voor U wat improt betreft, en met wat geluk krijg je nog iets meer.
Comment
-
Eerst kopen bij de goedkoopste, en dan op onderhoud gaan bij de goedkoopste in onderhoud neem ik aan ?
Dan kan je terug gaan rondrijden en bellen. (normaal zijn er geen verschillen tussen garages, maar lees autoforum er maar eens op na...)
Waar ga je dan een garantiegeval claimen ?
Invoerders repareren heel gewillig tegenwoordig.. ze erkennen problemen heel gemakkelijk. En je garage staat te popelen, om je te ontvangen.
Comment
-
Nee hoor , tijdens de garantieperiode mag de plaatselijke dealer het onderhoud uitvoeren (verdient ie overigens in verhouding meer aan dan een verkoop van een nieuwe wagen). Fabrieksgarantie telt over heel Europa dus dat stelt geen problemen. In 1994 importeerde ik reeds een nieuwe Golf 3 tdi uit Nederland en enkele garantiegevalletjes werden toen probleemloos in Belgie verholpen. De Belgische dealer was overigens niet in staat om een Golf Variant Highline TGI (wegens de ergo zetels die ik absoluut wil) te leveren (enkel Trendline) dus ik was wel gedwongen om hem in het buitenland te kopen. Het prijsverschilletje is mooi meegenomen maar uiteraard niet doorslaggevend :-).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenNee hoor , tijdens de garantieperiode mag de plaatselijke dealer het onderhoud uitvoeren (verdient ie overigens in verhouding meer aan dan een verkoop van een nieuwe wagen). Fabrieksgarantie telt over heel Europa dus dat stelt geen problemen. In 1994 importeerde ik reeds een nieuwe Golf 3 tdi uit Nederland en enkele garantiegevalletjes werden toen probleemloos in Belgie verholpen. De Belgische dealer was overigens niet in staat om een Golf Variant Highline TGI (wegens de ergo zetels die ik absoluut wil) te leveren (enkel Trendline) dus ik was wel gedwongen om hem in het buitenland te kopen. Het prijsverschilletje is mooi meegenomen maar uiteraard niet doorslaggevend :-).
Na 2 jaar verleent de importeur de resterende garantie, maar met dieteren ga je niet veel missen.
Comment
-
Oei dan heb ik een te dure dealer :-) . Ik ben voor mijn Golf 6 2.0 tdi (90.000 km op 5 jaar) reeds +/- 800 euro kwijt (3 Longlife onderhoudsbeurten ) + dan nog 400 euro voor banden
/remmen bij de Midas/bandencentrale. Ik heb trouwens 2 jaar extra fabrieksgarantie bijgekocht (wordt blijkbaar niet meer aangeboden bij d'Ieteren maar telt wel in Belgie).De TGI heeft echter geen Longlife maar wel een vaste onderhoudsintervalltermijn van 1 jaar of 15.000 km . De olie kost dan gelukkig ook geen 25 euro per liter. De dealer beweerde overigens dat hij niets meer aan de verkoop van de nieuwe wagen verdiende als hij meer dan 7.5 % korting gaf.
Comment
-
goede ervaringen in de familie bij http://juetten-koolen.de/CM/index.php
6000€ minder betaald op een Audi dan beste offerte hier
Er zijn er nog andere dichtbij in Duitsland die hetzelfde doen2.0 JTDm
Comment
-
Heb de mijne bij www.neuwagenkauf.com in hetzelfde dorp gekocht . Was +/- 500 euro goedkoper dan Juetten-koolen. De eigenaar heeft vroeger bij J-K gewerkt maar is een paar jaar geleden op zich zelf begonnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichtengoede ervaringen in de familie bij http://juetten-koolen.de/CM/index.php
6000€ minder betaald op een Audi dan beste offerte hier
Er zijn er nog andere dichtbij in Duitsland die hetzelfde doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenHeb de mijne bij www.neuwagenkauf.com in hetzelfde dorp gekocht . Was +/- 500 euro goedkoper dan Juetten-koolen. De eigenaar heeft vroeger bij J-K gewerkt maar is een paar jaar geleden op zich zelf begonnen.
Maar hoe zit dat met de betaling ?
Comment
-
Inderdaad goed de uitrusting vergelijken. Op de Belgische Golf Highline zit bv. standaard geen Composition Media radio , climatronic , 4 deurs uitvoering, licht en zicht pakket maar wel actieve cruisecontrole en city safety system waar je in het buitenland 500 euro voor moet betalen. Al bij al scheelt het toch meer dan 4000 euro op een doodgewoon Golfje.
Comment
Comment