Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenamg Bekijk Berichten
Comment
-
ik weet het niet goed, ... da's een tikje minder dan de gangbare dealerprijs. Maar er kan nog wat af, dus ik denk niet dat dat het probleem is.
Hij heeft weinig km en is goed uitgerust, en 't is een 2.0 ipv een 2.4, dus veel mee om een lokker te zijn.
Maar ik weet niet of het type wagen nu aanslaat ... probleem is dat met een stukje meer te betalen je een recent model kan kopen, en de oudere interessanter zijn qua prijs, en soms ook weinig km hebben ...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Een aanrader voor mensen die liever een stoffen kap hebben he.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEen aanrader voor mensen die liever een stoffen kap hebben he.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
En het stoffen dak van deze wagen is perfect geïsoleerd. Is het koud buiten, dan krijg je het lekker warm binnen en is het warm buiten (en wil je met gesloten kap rijden) dan krijg je het met de airco perfect fris aan de binnenkant. En toch hou je nog het echte cabriogevoel (je hoort meer van je omgeving). Gewoon geweldig.
Comment
-
Nikske, was dit toevallig niet de jouwe? Er zal wel meer dan eentje zo rondrijden, maar toch... Hij trekt er zo hard op vind ik.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Edit: heb er net Nikske zijn topic nog eens op nageslagen en plaat klopt (ongeveer)
Last edited by Ugeken; 17/05/2008, 09:45.
Comment
-
jaaaa!!!!!!
lol! komt dat tegen...
'k ga hem weer kopen
en zeggen dat hij hem gekocht heeft voor 5800 EUR
zou ik eens bellen en 5 000 bieden
m'n bakkie
edit: ik herken zelfs m'n aftermarket nummerplaathouder die ik voor verkoop er op gehangen heb.
Wel vreemd; hij noch zij waren mindervalide ...Last edited by Bompa; 17/05/2008, 10:34.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Als dit niet exclusief is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/Audi/9755...k_te_koop.html
Fak wa een simpele advertentie
goei bod kan overwogen worden maar verwacht geen mega kortingen zen de aldi ni
Senorenboze installatie
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/Audi/9755...k_te_koop.html
Holy sh*t, marginaal. Niet te verwonderen als je kijkt naar de link die erbij staat (cleaned)
Comment
-
Comment
Comment