als je maar 10 000 km/j doet en belang hecht aan een stevige comfortabele wagen, en liefhebber bent, is dit ideaal. De meesten willen bedot worden. Ze kopen er eentje van 110 000 km en betalen 3 000 eur meer ofzo, maar hebben zeer veel kans dat die kar in werkelijkheid 180 000 km heeft. Ik zeg het nogal extreem, maar ik ben niet benauwd om een auto met veel km te kopen. M'n voorlaatste had er 258 000 toen ik hem kocht. Al zou ik hem niet zo maar ergens kopen, maar wel bij een stealer of betrouwbare kennis.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
Lijkt mij toch eentje voor export
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenLeuk, het kan dus nog steeds.
Lijkt mij toch eentje voor export
Voor een Taxi-auto is dat niet zo moeilijk. Die karren worden fanatiek onderhouden, bepaalde onderdelen zijn sterker uitgevoerd, auto maakt relatief weinig koudstarten mee, etc.
Maar desalniettemin héél respectabel, uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVoor een Taxi-auto is dat niet zo moeilijk. Die karren worden fanatiek onderhouden, bepaalde onderdelen zijn sterker uitgevoerd, auto maakt relatief weinig koudstarten mee, etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten.... bepaalde onderdelen zijn sterker uitgevoerd,
....__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk vind hem prachtig.
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEr zullen meer mensen zijn die dat mooi vinden dan lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWie geeft er nu 650K aan een tweedehandsauto die duurder én lelijker is dan origineel?Moest 'ie 't geld hebben natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSerieus?
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenSimpel, NemoMoest 'ie 't geld hebben natuurlijk
inderdaad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenhuh? meen je dat nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVoor een Taxi-auto is dat niet zo moeilijk. Die karren worden fanatiek onderhouden, bepaalde onderdelen zijn sterker uitgevoerd, auto maakt relatief weinig koudstarten mee, etc.
Bij bepaalde oude taxi-uitvoeringen mb was zelfs het dashboard compleet anders. Vind er niet onmiddelijk een foto van...
Comment
-
W123 Taxi
Kijk hier eens voor een taxi dashboard van een W123.
Bij de latere modellen W124 was het vooral anders waar de asbak zit enzo.
Comment
-
Pracht van een wagen, lage km en een goeie investering op de toekomst, al weet ie wel wat ie er voor vraagt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenKijk hier eens voor een taxi dashboard van een W123.
Bij de latere modellen W124 was het vooral anders waar de asbak zit enzo.
http://www.armin.geisbusch.org/w123/...kurz/index.htm
Nu zo eentje zoeken en gpsje met groot scherm van bij conrad inbouwen
Anachronisme ten top!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenhuh? meen je dat nu?
Ja. Er zijn verschillende onderdelen die sterker en/of verschillend uitgevoerd zijn dan de 'normale' karren.
Zo is bijvoorbeeld het achterdiff van een taxi korter, en de Hardyschijven tussen boite-aandrijfas-diff zwaarder uitgevoerd.
Heb ooit eens zo'n ori foldertje in m'n handen gehad van de Taxi uitvoering van de W124. Toch een aantal dingen die verschillen hoor.
Comment
Comment