Wat is daar nog exclusief aan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat is daar nog exclusief aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat is daar nog exclusief aan?
Nog nooit gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenWel veel snufjes die Hyundai, maar ik vind dat dit model toch veel meer gedateerd lijkt dan zijn concurrenten van toen. Dat luikje in de passagiersstoel is wel zalig, herinner ik mij zelfs nog van in Autotest 1994
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat is daar nog exclusief aan?Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenHoeveel heb jij er al gezien?
Jammer, want het is zeeeeeer exclusief. En bij een goede Mitsubishi of Hyundai-dealer kan je hem zo laten onderhouden, zonder problemen. Nice one!!!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
Bouwjaar: 2003
Vraagprijs: 8500 euro
Motorisatie: 1.9 TDI
Kilometerstand: 592.000
http://www.kapaza.be/Autos/Audi/1147..._8500euro.html
Comment
-
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Iemand die dit eens wil uitvissen? Als 'k kijk op de Wikipedia pagina van deze klopt er iets niet...jaartal, type en pk's kloppen precies niet...of hij moet ingevoerd zijn uit Italië.
Prijs lijkt me wel redelijk ok...
Comment
Comment