Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten. Die heeft niet veel buitenlucht gezien
.
Comment
-
Wij hebben thuis nog zo een vierdeurs gehad.
Die prijs is noet zo onredelijk als die wagen in perfecte staat is hoor.
Een echte liefhebber zal dat er bijna voor geven.
Die eerste 929 coupe van hierboven kan op termijn toch ook wel een 4 a 5000 EUR waard worden denk ik.
In NL zitten er enkele serieuze liefhebbers.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
<<<<<<<<<<<< HEEL UNIEK IN BELGIE>>>>>>>>>> !!!!!!
s-line mao grill <<<<< uniek>>>>>> !!!!!!
Comment
-
Zooooo jammer!
Platte Targa
Die mens heeft er nog geen km mee kunnen rijden
Dit was de oorzaak
klik hier voor foto indien je bovenstaande niet kan zien zonder registreren.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Wat was de oorzaak van 't spijtige ongeval ?
Was de trekwagen mss te licht voor de vracht ?
Eens dat begint te gaan, die aanhanger, kan je dat met een gewone middenklasser niet houden hoor.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenBeginnen slingeren staat erbij.
Ik kan me inbeelden dat je dat met je gewone wagen amper kan houden, eens je uitwijkt voor 't een of 't ander.
Comment
-
gisteren met 2 ton achter mijn gat: max 95 km / u
en 't was niet van niet kunnen
Is het niet zo dat het zelfs verboden is om sneller dan 100 / u te rijden met een Q-plaat achter je?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Onmogelijk die prijs. Zal wel weer van iemand zijn die iemand wil kloten. Die zijn gsm zal wel roodgloeiend staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMet een foto van een schaalmodel...
Akkoord het is een mooi model, maar iemand wil zelfs 18.200 euro betalen voor zo'n schaalmodel! Dat is er toch over imo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHaha, nu je het zegt, ik had het niet gezien.
Noob
Comment
Comment