Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
    Wat was de oorzaak van 't spijtige ongeval ?

Was de trekwagen mss te licht voor de vracht ?
    Eens dat begint te gaan, die aanhanger, kan je dat met een gewone middenklasser niet houden hoor.
    Iets wat ik onlangs heb gehoord:

Collega ging mee om een boot op te halen met een nieuwe Landcruiser in Saint-Tropez. Collega aan het stuur op de terugweg en eigenaar was aan het slapen. Aanhanger begon naar het schijnt te slingeren, uit paniek geremd en met Landcruiser en boot overkop gegaan. Allebei total loss en de boot is met een kraan uit de middenberm moeten getakeld worden wat ook nog eens zeer duur was.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      Iets wat ik onlangs heb gehoord:

Collega ging mee om een boot op te halen met een nieuwe Landcruiser in Saint-Tropez. Collega aan het stuur op de terugweg en eigenaar was aan het slapen. Aanhanger begon naar het schijnt te slingeren, uit paniek geremd en met Landcruiser en boot overkop gegaan. Allebei total loss en de boot is met een kraan uit de middenberm moeten getakeld worden wat ook nog eens zeer duur was.
      Maar waarschijnlijk niet snel gereden. En remmen is in dat geval natuurlijk vragen om problemen.

Comment

• Ben gaan kijken vandaag.

WRAK VAN DE WEEK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
          http://www.2dehands.be/beautifull-po...-52235741.html

Ben gaan kijken vandaag.

WRAK VAN DE WEEK
          Bumpers, uitlaten en velgen veranderen en je hebt een mooie kar.

Comment

• Ook gaan zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              Bumpers, uitlaten en velgen veranderen en je hebt een mooie kar.
              Op foto kan die Cayenne maar vreemd over komen, maar in RL, is dat echt wel een magnifieke kar (voor mij dan allesinds)

@realgenius wat is daar Wrak aan?

Comment

• Velgen zijn alle 4 volledig vernield (parkeerschade,serieuze parkeerschade)
                Banden zijn alle 4 versleten waarvan de 2 achterste tot op de draad
                Rechterzijde is van voor tot achter bekrast (moet volledig gespotenà
                Op de motorkap staat een grote diepe kras+ er ontbreekt een latje in de luchtinlaat (moet ook volledig gespoten)
                Achterste bumper is al eens gespoten geweest,begint te barsten.
                Motor tikt.(is misschien omdat 'm op gas ligt,weet niet)
                Gasinstallatie is in de koffer gegooid ipv geplaatst,zijpanelen liggen los in de koffer.
                Motorcompartiment is volledig wit uitgeslagen (misschien met verkeerd product gereinigd,trekt in elk geval op niets...)
                En nog zo wat van die kleine prullen aan de carrosserie van krasjes en zo.
                Geen onderhoudsboekje bij.
                Wagen is echt vernield,nooit goed onderhouden.
                Op het eerste zicht een beest van een auto,echt een heel knappe verschijning maar bekijk 'm niet naderbij...........
                Last edited by realgenius; 04/11/2008, 20:52.

Comment

http://www.2dehands.be/beautifull-po...-52235741.html

Ben gaan kijken vandaag.

WRAK VAN DE WEEK
                  Ik zie hem af en toe op de Torhoutsesteenweg staan in Oostende.
                  Ik vind hem in het echt niet mooi.

Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                  Op foto kan die Cayenne maar vreemd over komen, maar in RL, is dat echt wel een magnifieke kar (voor mij dan allesinds)
                  ik herhaal: NIET.

(voor mij dan ook he )

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Die Porsche had ik al paar weken geleden gecheckt op internet en was er wat verliefd op maar nu ik het lees wat er allemaal mee aan de hand is .

Comment

• Ik was er vandaag met cash geld bij met de overtuiging om 'm mee te brengen.(dagje verlof genomen)
                      Had al een keer of 5 contact gehad met de verkoper en 'm verzekerde me dat de wagen tiptop in orde was buiten een kras van 30 cm op de rechterdeur en vier banden die niet meer door de keuring kwamen,anders was ik niet opgereden want is 210 km van bij mij uit.
                      Was dus redelijk pissed-off toen ik terug vertrok.
                      Als ik 'm voor 25000 euro meekreeg had ik 'm nog laten staan,zo slecht ziet 'm eruit.
                      Velgen moeten volledig opgelast en gerecht worden,4 nieuwe banden,volledig opspuiten,gasinstallatie fatsoenlijk laten installeren,remblokken en schijven waren ook niet al te best meer,plus alle kleine kosten wat er nog bij komen om 'm een beetje te fatsoeneren,motor???................tel maar uit

Comment

Ik was er vandaag met cash geld bij met de overtuiging om 'm mee te brengen.(dagje verlof genomen)
                        Had al een keer of 5 contact gehad met de verkoper en 'm verzekerde me dat de wagen tiptop in orde was buiten een kras van 30 cm op de rechterdeur en vier banden die niet meer door de keuring kwamen,anders was ik niet opgereden want is 210 km van bij mij uit.
                        Als ik 'm voor 25000 euro meekreeg had ik 'm nog laten staan,zo slecht ziet 'm eruit.
                        Velgen moeten volledig opgelast en gerecht worden,4 nieuwe banden,volledig opspuiten,gasinstallatie fatsoenlijk laten installeren,remblokken en schijven waren ook niet al te best meer,plus alle kleine kosten wat er nog bij komen om 'm een beetje te fatsoeneren,motor???................tel maar uit

Maffiabak

Comment

Ik was er vandaag met cash geld bij met de overtuiging om 'm mee te brengen.(dagje verlof genomen)

En hoe reageerde die verkoper?

Comment

• Ze waren met 3 mannen (tussen 25 en 30 schat ik) en spraken allen frans.
                            Eentje kende wat nederlands,er stonden ook enkele auto's met franse nummerplaten dus ik denk dat het fransmannen waren,zag er maar louche uit.
                            Ik ben 2x rond de auto gegaan ,koffer open gedaan,motorkap geopend en gezegd dat ik 'm niet moest hebben.
                            Diegene die nederlands sprak vroeg waarom niet,heb 'm gezegd dat het een wrak was met veel werk en kosten aan ,aja zie 'm,ok.
                            Hij heeft 't wel niet vertaald naar diegene die 'm de eigenaar noemde
                            Kameraad die bij me was voelde zich wel niet echt op zijn gemak daar we zoveel geld op zak hadden
                            Die kerels wisten zelf ook wel dat het gene goeie was denk ik............

Comment

• Zoekertje is ondertussen weg .

Comment

• Staat nog op kapaza.

Comment

Zou dat dan gene gepikte kunnen zijn?

Comment

• ik den k het niet, want die staat overal in 't zicht in Oostende. Dat zou al heel gewaagd zijn.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

stond 'm ni op tweedehands voor ne veel lagere prijs?

Comment

• Op tweedehands stond 'm voor 42500 euro

Comment

• Is idd in prijs gestegen .

Comment

Working...
                                          X