Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind zo'n CL ook best wel te pruimen. Af en toe komt Mercedes met een model dat er echt heel lang goed blijft uitzien en dit is volgens mij één ervan.
Ik zou zo'n wagen echter nooit kopen omdat ik mij een verhaal van jaren geleden uit de krant herinner: een man had een gloednieuwe, peperdure CL gekocht en er schandalig veel problemen mee gehad en Mercedes weigerde om tussen te komen in de kosten. Dergelijke verhalen blijf ik steeds onthouden.
Ik kan moeilijk geloven dat MB niet tussenkomt met een nieuwe wagen van minder dan 2 jaar oud waar geen andere prutser aan gezeten heeft
Diezelfde persoon zal u misschien ook uitleggen dat dit de thread is voor opmerkelijke tweedehandswagens. Voor uw vraag moet je bij Dit of Dat ofzo zijn... .
Diezelfde persoon zal u misschien ook uitleggen dat dit de thread is voor opmerkelijke tweedehandswagens. Voor uw vraag moet je bij Dit of Dat ofzo zijn... .
Kunt eens proberen op die links te klikken. Dwz met de wijsvinger op de linkse knop op die muis voor uw neus, links zijn m.a.w. die rode lijntjes tekst met daar een streepje onder, en gaat er al een hele nieuwe wereld open voor u....
Hoi, hoi, hoi, alweer een post bij!
Tzjeezes, wat een opmerking...
Voor wie het interesseerd:
The premium price of the top-model MR is not spent in vain if speed is a priority, as the MR's 6th forward gear allows it to reach 165 mph at 7,000 rpm compared to 157 at 7,000 in 5th for the RS and middle-positioned IX models. (Note: Data relevant to U.S. model specifications).
Weet niet of dit het enige verschil is.
Kan mij iemand uitleggen wat het verschil is tussen die gewone en die MR?
Terecht dat die karren hier staan
Was als ik mij niet vergis een beperkte oplage voor de Japanse markt, ik vind dat dus echt 1000x zo vet als een gewone Lancer Evo
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment