Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik verkoop mijn peugeot omwille van redenen die ik niet ga uit de doeken doen. Bedankt om hierop te reageren.
Voila
Tis al goed. Ken het ook ni meer controleren want ze hebben het zoekertje al verwijderd. Als ik u ne keer op een meeting zie, hebt ge een koekje te goed! Enige voorkeur?
Tis al goed. Ken het ook ni meer controleren want ze hebben het zoekertje al verwijderd. Als ik u ne keer op een meeting zie, hebt ge een koekje te goed! Enige voorkeur?
Alst voor u gelijk is liever een zakske M&M's met nootjes
het volstond trouwens om naar de Franse advertentie te kijken. Dan begreep ge ook woord voor woord de mapping naar de Nederlandse (vooral dat bepaalde woorden anders vertaald werden omdat ze in het Frans ook fout geschreven waren )
Alst voor u gelijk is liever een zakske M&M's met nootjes
het volstond trouwens om naar de Franse advertentie te kijken. Dan begreep ge ook woord voor woord de mapping naar de Nederlandse (vooral dat bepaalde woorden anders vertaald werden omdat ze in het Frans ook fout geschreven waren )
M&M's it is maar ge hebt eigenlijk wel wat vals gespeeld he. Dat is bijna hetzelfde als spieken . Maar daar heb ik alle respect voor (zo ben ik het middelbaar doorgekomen )
Dat snap ik niet, dat zo'n verkoper blijft geloven dat hij ooit zo'n prijs zal krijgen, zeker met de malaise op de tweedehandsmarkt. De auto staat ook dag en nacht buiten, ik heb hem eens bekeken toen ik er passeerde. Hij heeft ook een BMW E90 318d staan voor een schandalige prijs...
Dat snap ik niet, dat zo'n verkoper blijft geloven dat hij ooit zo'n prijs zal krijgen, zeker met de malaise op de tweedehandsmarkt. De auto staat ook dag en nacht buiten, ik heb hem eens bekeken toen ik er passeerde. Hij heeft ook een BMW E90 318d staan voor een schandalige prijs...
De wagen is dan wel uitgerust met airco !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en met gratis blaupunkt gps of pioneer radio/cd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iemand die zo'n geld vraagt voor dergelijke wagens is voor mij per definitie onbetrouwbaar. Toevallig ken ik de garage en daar zou ik van mijn leven geen wagen kopen.
Zo'n A3 kan je bij Audi zelf kopen voor minder dan €10k. En als je een klein beetje zoekt dan vind je idd makkelijk een 8P voor minder geld.
Comment