Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenIdd, die ziet er op het eerste zicht nog goed uit!
En een zéér goede prijs! Voor een model met nog de kleine achterlichten!
Heb je intresse in een Golf'ke??
Comment
-
porsche 968
kleur : blauw
km's : 157000
pk : 240
alle opties behalve koplampsproeiers
-muis grijs Lederen bekleding zonder scheuren.
-18" velgen met goede banden.
-onderhoudsboekje.
komt alleen bij droog weer buiten
*eerst na denken.
*geld tellen.
*aan de vrouw vragen.
-> dan pas bellen.
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Zalig
Da's eigenlijk wel nog een goede verkooptechniek, zorgt direct voor een positiever 'sfeertje' rond de advertentie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichtenporsche 968
kleur : blauw
km's : 157000
pk : 240
alle opties behalve koplampsproeiers
-muis grijs Lederen bekleding zonder scheuren.
-18" velgen met goede banden.
-onderhoudsboekje.
komt alleen bij droog weer buiten
*eerst na denken.
*geld tellen.
*aan de vrouw vragen.
-> dan pas bellen.
. Die heeft in het verleden nog al auto's verkocht.
Auto op zich: nr-plaat stoort mij, voor de rest ziet deze er wel goed uit afgaande de buitenkant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten. Die heeft in het verleden nog al auto's verkocht.
Auto op zich: nr-plaat stoort mij, voor de rest ziet deze er wel goed uit afgaande de buitenkant.
dus... ofwel had hij er niet goed over nagedacht.. ofwel heeft hij nu geen geld meer ... ofwel heeft zn vrouw hem de keuze gesteld... auto weg of vrouw weg... hopelijk maakt hij dan de goed keuze...;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
Die kerel koopt en verkoopt veel dikke auto's alsof het niets is. Heeft heel dikwijls heel schoon materiaal staan vrijwel altijd in uitzonderlijke staat. Ik vind zijn prijzen feitelijk neit mis naar Belgische normen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDie kerel koopt en verkoopt veel dikke auto's alsof het niets is. Heeft heel dikwijls heel schoon materiaal staan vrijwel altijd in uitzonderlijke staat. Ik vind zijn prijzen feitelijk neit mis naar Belgische normen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDie kerel koopt en verkoopt veel dikke auto's alsof het niets is. Heeft heel dikwijls heel schoon materiaal staan vrijwel altijd in uitzonderlijke staat. Ik vind zijn prijzen feitelijk neit mis naar Belgische normen.
Prijs is excl. BTW!!
LOL 115K voor die R8!!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenBwa ik vind zijn prijzen er toch niet naast. Hij heeft lang een groen/gele E46 M3 te koop gehad voor 32k dacht ik. Misschien staat die er zelfs nog.
Is uiteindelijk verkocht geraakt voor 27.500€ ,
vorig jaar heb ik eens wat interesse getoond voor die M3 in Phoenix Geel ( cabrio) ...
toen ik vroeg wat hij vond van mijn E36 M3 ( die ik toen meehad )vertelde hij mij doodleuk dat hij niet zot was van opgezette oude BMW modellen
Was 1tje van 2001
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenKan er me eens iemand uitleggen wat de bedoeling is van zo'n stuur?
Heb dit nog nooit gezien?
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=165975170
Comment
Comment