Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k stond laatst op het punt van zo eentje te kopen, dan wel de Lada-uitvoering. een oranje break met amper 9000 km, voor 2000 pleuro of zo. net voor m'n neus verkocht.
'k stond laatst op het punt van zo eentje te kopen, dan wel de Lada-uitvoering. een oranje break met amper 9000 km, voor 2000 pleuro of zo. net voor m'n neus verkocht.
dan heb je geluk gehad dat je neus niet in de antenne zat.
Stel je voor zeg. dan moest dat tapijt er u nog bijnemen.
en zeggen dat ik er vroeger minstens 10 op 't stort heb doen belanden omdat ik enkel de carburator nodig had... op de 1500-blokjes stond een namaak-Weber, en die was mits wat aanpassen bruikbaar op een kever...
nee die prijs is niet redelijk moest je er geen full-garantie van min 1 jaar op krijgen en als ie niet in a1 staat is
maserati's toen blonken nieuw al niet uit in betrouwbaarheid, laat staan bij 100k, en vindt maar eens een mekanieker die er aan kan werken buiten jezelf
als het is om te verzamelen, dan is het een andere zaak
nee die prijs is niet redelijk moest je er geen full-garantie van min 1 jaar op krijgen en als ie niet in a1 staat is
maserati's toen blonken nieuw al niet uit in betrouwbaarheid, laat staan bij 100k, en vindt maar eens een mekanieker die er aan kan werken buiten jezelf
als het is om te verzamelen, dan is het een andere zaak
tja... wie bepaalt of 'ie in a1-staat is? die bak interesseert me wel omdat 'ie echt heel proper staat. de body is erg strak, motor draait perfect... 'k zal er eens een auto-expert langssturen...
Comment