Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDe aangeboden auto onderging regulaire onderhoudsbeurten in 1990, 1997 (distributieriemen vervangen bij 10.525 km), 2008 (distributieriemen vervangen bij 11.260 km).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenFerrari 599 GTO: http://www.2dehands.be/autos/autos/f...j=2011&start=0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenprachtige foto'sHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIs dat normaal?
Distribitieriem moet je vervangen vóór :
- bepaald aantal km
- bepaalde leeftijd van de riem (verduurt anders), vb elke 4-5 jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIs dat in belgische frank?Preis: 48900,-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenIs dat in belgische frank?Preis: 48900,- 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenIk ben geen idioot, ik weet ook wel dat dat in euro's is, maar die mens gaat dat bedrag nooit van zijn leven krijgen.
Het mag zo excuslief zijn als maar kan, maar wat ik zie is een 'lelijke' 17 jaar oude auto, die niet eens speciaal is op de 'mille miglia' na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenWoot! 42,5K€ :s
Geef mij voor die prijs maar een full option fl W204 320CDI...
Zou er nog veel winstmarge zitten op zo'n R129? Ik vind die prijs toch wel heel hoog. Dan beter een goedkoper exemplaar nemen en die compleet mint zetten, denk ik dan.
Comment
-
Comment