Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
    Hier in het dorp is er ook een klojo die een Golf V 1.6 heeft, en volledig omgebouwd naar een GTI binnen EN buitenzijde. Loopt dan nog te stoefen dat de ombouw een 4 tot 5000€ heeft gekost.

Zo'n gasten lach ik uit in hun gezicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
      Heel eerlijk? Als ik de ruimte niet nodig heb (wat nu dus niet het geval zou zijn), zou ik dat durven, een auto zot goed uitrusten met alle goodies, individual/Designo/... stuff, deftige motor, ... maar dan zéker niet om hem snel te verkopen. Dat nieuw kopen = oprijden tot minstens 200.000km voor mij.

Maar ik zou perfect één of twee klasses lager durven kopen om alles er op te kunnen zetten.

Bvb. 50k geven aan een 135i met alles drauf in plaats van een 520d/i met een paar opties.
      Dat is iets hélemaal anders hé...
      Een 135M zou ik ook nog overwegen, omdat daar de zaken andersom zitten: die is betaalbaar in de 1, en de meerprijs voor een M3 of M5/6 gaat in verhouding de fun-factor niet evenredig verhogen.

Maar zou jij voor 50K een 116d kopen omdat je er de ganse optielijst bij aanvinkt?
      Dan kom je in verhouding uit op een wagen die min of meer heeft wat op de 5 met enkele opties of packs OOK zit. Als je dat budget op een 3 loslaat heb je zeker een zéér complete wagen
      Met dat verschil dat die 3/5 sowieso meer wagen zijn, betere stoelen, andere standaarden, hogere herverkoopwaarde,...

Als dit nu een S3 was of een 2.0 TFSI quattro ofzo kon ik nog denken "ja, misschien"

Maar voor een standaard diesel die gewoon wat opties en een "speciale" interieurkleur heeft Dan had je voor dat geld imo beter een A4 2.0TDI genomen die OOK rijkelijk uitgerust was (om niet te zeggen even rijk, met mss enkel "standaard" kleur leder).
      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
      www.meevliegen.be

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Wawawiewaa...

Comment

• Is dit niet de auto van onze vriend Vipdriver
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Die is van iemand van het forum, maar wie? :p

Comment

• Ik denk dat die A3 diesel geen 48.000 heeft gekost. Hij zet dat erbij zodat potentiële kopers denken een koopje te doen (€8.000 minder). In realiteit zal hij misschien €35.000 betaald hebben en kan hij €5.000 profijt doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                  Is dit niet de auto van onze vriend Vipdriver
                  Klopt
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• meegedaan in clips en een parlementwagen.
                    zou hij dan het nieuws bedoelen.
                    wimoptiek.be op

Comment

• Comment

• Die Laatste --->
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• 2006 Lamborghini gallardo met 1500 PK en slechts 13 100 km voor 'maar' 200 000 euro
                          Kan blijkbaar 405 Km/u:

Comment

• Bah. Die is echt zwaar verneukt.

Comment

• Dit is toch echt knap, zowel motor als wagen en voor een deftige prijs
                              2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matti_DG Bekijk Berichten
                                Dit is toch echt knap, zowel motor als wagen en voor een deftige prijs
                                http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...--70713587.htm
                                Mss een leuker kleurtje nog, voor de rest
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matti_DG Bekijk Berichten
                                  Dit is toch echt knap, zowel motor als wagen en voor een deftige prijs
                                  http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...--70713587.htm
                                  De nieuwe 4 serie zal echt zijn best moeten doen om zoiets te kunnen overtreffen.

Comment

• Zelfde genre als die Porsche van daarjuist

Comment

• http://www.2dehands.be/autos/autos/m...ref_map=%5B%5D
                                      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• na de 'spot van de dag monaco' (chrome wrap op cayman) op autogespot vandaag te hebben gezien moet ik toegeven dat ik die chrome wraps toch wel spectaculair vind (en zwart mat vind ik vaak helemaal niet mooi eigenlijk). in belgie ben ik nog geen chrome wrapping tegengekomen

heb me op 2dehands toch maar even aan het zoeken gezet voor de fun naar 'wrap/wrapping/wrapped' in rubriek autos.

kijk eens wat een Italiaanse volbloed prachtbolide (Alfa GTV) ik vond!
                                        Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

:-):-)

Comment

• Wow met Nike spoiler

Comment

Working...
                                          X