Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vind het wel stom dat die persoon Eleanor in de omschrijving zet.
Omdat de wagen zo werd genoemd in de film...
dat is zoals iemand die een "VW Beetle Herbie" zou verkopen.
Vind het wel stom dat die persoon Eleanor in de omschrijving zet.
Omdat de wagen zo werd genoemd in de film...
dat is zoals iemand die een "VW Beetle Herbie" zou verkopen.
Je moest eens weten hoeveel mensen nu GT500 Eleanor zeggen tegen een simpele GT500
Ik heb me laten wijsmaken dat een eventorganisator uit Antwerpen eentje heeft laten bouwen. Is dat deze?
OMG.
Ik kan de link niet posten, maar surf eens naar www.marktplaats.nl , typ dan Viper in en ga wat naar onder tot je de advertentie ziet staan: "Onze droom vs uw droom, Viper vs camper".
OMG.
Ik kan de link niet posten, maar surf eens naar www.marktplaats.nl , typ dan Viper in en ga wat naar onder tot je de advertentie ziet staan: "Onze droom vs uw droom, Viper vs camper".
Ff pappie bellen dat ie snel moet terugkomen met de camper om te ruilen tegen nieuw speeltje
De auto op zich is niet zo speciaal. Hij heet wel een custom made interieur voor een Viper denk ik. Maar het is voor die verkoper zijn commentaar bij 'meer info'! Super gewoon
Als die betrouwbaar waren had ik er al eentje ZOOOOO onwaarschijnlijk lekker zijn die!In mijn ogen 1 van de auto's met het meeste karakter die ooit gemaakt zijn
Comment