Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Allez ik begrijp ni da je zo'n auto kan kopen zonder er ook maar een minuut bij stil te staan hoe ik me daarbij zou voelen...
Kheb echt wel aan u gedacht,maar ik wil nu op mijn eigen benen staan,ik kan niet altijd rekening met u houden...Wil je er eens over praten tijdens een etentje?
't Was de eerste auto waarin ik mocht ervaren hoe het voelt om een uitbrekende kont te hebben, 't was de eerste auto waarin ik naar de Ferrari Days op Spa ging, so I'm pretty in love with it
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
'k Had nog ergens een filmke staan met rokende bandjes en zo maar 'k vind het niet meer
Kleur is perfect Op zo een auto mag dat.Elke E36 is al zwart of blauw.M3 mag wel wat specialer zijn
Uiteraard, maar ik ben allesbehalve een fan van rood
De auto op zich vind ik heel knap, maar ik had hem dan liever gezien in geel, groen of zelfs grijs (om niet zwart of blauw te zeggen )
Uiteraard, maar ik ben allesbehalve een fan van rood
De auto op zich vind ik heel knap, maar ik had hem dan liever gezien in geel, groen of zelfs grijs (om niet zwart of blauw te zeggen )
Comment