Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• foto's
    ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      foto's
      ?
      van de eigenares?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Spijtig van de bodykit, het stuur en de uitlaat.

En dat het nog een (half) jaar te vroeg is
        ik heb em eergistere ook een mailtje gestuurd om te vrage of ie nog wat originele onderdelen had.
        Negatief

En die 2500 is z'n minimumprijs, daar wil hij eigenlijk niets meer vanaf doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
          van de eigenares?
          allebei he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            allebei he
            dat wordt scannen. als ik er nog ergens heb tenminste.

Comment

Dit is mijn kleur
              Of hier oranje pinkers op...
              Dit is ook wel ideaal eigenlijk...
              I-de-aal

Op die tweede na zijn het er allemaal die ik vorige week 10 keer heb bekeke en heb afgedrukt, tzijn dezelfde die mij interesseren.
              En ik wil hem ook binnen een half jaartje. Of misschien iets later, in de grote vakantie ergens.

Sffs kunnen we nog samen gaan kijken en voor de mooiste tegen elkaar opbieden

Comment

• hoe rijdt zo'n ketel?

(niet dat ik er interesse in heb, maar tis wel een tof ragding voor weinig geld. En een miseriebak vrees ik...)

edit: de link er vergeten bij te zetten

ik had het dus over deze:

in een 190 heb ik immers wel interesse, heel veel zelfs
                Last edited by ; 04/12/2006, 22:09.

Comment

• zo'n ketel reed geweldig toen. 't was in de tijd dat er nog geen geflipte stoven de wegen onveilig maakten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Zo'n 2.3-16, is dat eigenlijk een tof ding om mee te rijden?

@Carlito: probeer objectief te antwoorden!

Als ik die prijzen voor die km'stand vergelijk, lijkt me dat een zéér interessant voorstel als opvolger...
                    Ik heb hier nog MotorKlassik van 7/2006 op mij kot liggen, daarin staat een mooie vgltest tussen de Delta Integrale, E30 M3 en de 190 2.5-16. Destijds elkaars concurrenten.

Ik heb hier geen scanner, t kan zijn dat ik hem deze week eens bij iemand anders inscan, oftewel moet ik er foto's van trekken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                      Op die tweede na zijn het er allemaal die ik vorige week 10 keer heb bekeke en heb afgedrukt, tzijn dezelfde die mij interesseren.
                      En ik wil hem ook binnen een half jaartje. Of misschien iets later, in de grote vakantie ergens.

Sffs kunnen we nog samen gaan kijken en voor de mooiste tegen elkaar opbieden
                      Ik moet in de grote vakantie eerst dat andere onding buitengooien, dan met ouders discussieren dat 185pk niet te veel is (hoewel het dat eigenlijk wel is) en dan nog een geschikte kandidaat zoeken...
                      Hoewel ik een W116/W107 450 ook nog niet vergeten ben...
                      evenals een W123 280CE.

Time will tell...

Comment

Ik moet in de grote vakantie eerst dat andere onding buitengooien, dan met ouders discussieren dat 185pk niet te veel is (hoewel het dat eigenlijk wel is) en dan nog een geschikte kandidaat zoeken...
                        Hoewel ik een W116/W107 450 ook nog niet vergeten ben...
                        evenals een W123 280CE.

Time will tell...
                        Idem hier. Eerst mijn 4x4krel buiten. Dan veel gezaag waarom een 2de auto voor mij nodig is, en dan nog een dure benzineslurper met 185 of 195 pk(als ik een 2.5 vind...), met bijhorende dure verzekering,... en eigenlijk hebben ze gelijk ook.

Vooral mijn ma doet op zo'n vlakken erg moeilijk, zij begrijpt niet dat je zo veel geld aan een auto wilt geven 'als je hem toch niet nodig hebt, enkel voor het plezier'

Maar idd, alles op z'n tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                          Idem hier. Eerst mijn 4x4krel buiten. Dan veel gezaag waarom een 2de auto voor mij nodig is, en dan nog een dure benzineslurper met 185 of 195 pk(als ik een 2.5 vind...), met bijhorende dure verzekering,... en eigenlijk hebben ze gelijk ook.

Vooral mijn ma doet op zo'n vlakken erg moeilijk, zij begrijpt niet dat je zo veel geld aan een auto wilt geven 'als je hem toch niet nodig hebt, enkel voor het plezier'

Maar idd, alles op z'n tijd
                          Hier zou dat op auto nr 4 komen tegen dan...
                          als ik zo een 2.3 of 2.5 verkies, is het 3 tegen 1.
                          Mocht ik een W123, W116, W107 of W115 kiezen is het 2,5 vs 1,5

Eigenlijk zou het het slimst zijn mocht ik een half jaar/jaar met de geit ga rijden, en dan iets zwaarders koop.
                          Maar dat is zo rationeel, en das niets voor mij

Comment

• http://www.mobile.de/SIDJeRg0rrSiHYN...11111231349640&

2018 antwerpen?

Comment

• We hebben hier thuis een espace 2.1dt staan van 1993 .
                              op zich niets speciaals maar :
                              11 000 kms
                              pm voor prijs (tis een groene)
                              indien gewenst post ik wel een foto
                              mvg thomas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door R5AT Bekijk Berichten
                                We hebben hier thuis een espace 2.1dt staan van 1993 .
                                op zich niets speciaals maar :
                                11 000 kms
                                pm voor prijs (tis een groene)
                                indien gewenst post ik wel een foto
                                mvg thomas

Wat vraag je daarvoor?

Das zo ongeveer 1/40e van het aantal km van de onze

Comment

• Stom vraagske mss maar als er in een ad 'zien is kopen' staat, wa wille ze dan bedoelen? Ik kan da op 2 manieren interpreteren, vandaar dak het ff vraag.

Comment

• dat de wagen in zo een goede staat is dat als je gaat kijken je hem zeker wilt kopen

Je had toch geen schrik om te gaan kijken omdat je dacht dat je hem dan moest kopen

Comment

Hier zou dat op auto nr 4 komen tegen dan...
                                      als ik zo een 2.3 of 2.5 verkies, is het 3 tegen 1.
                                      Mocht ik een W123, W116, W107 of W115 kiezen is het 2,5 vs 1,5

Eigenlijk zou het het slimst zijn mocht ik een half jaar/jaar met de geit ga rijden, en dan iets zwaarders koop.
                                      Maar dat is zo rationeel, en das niets voor mij
                                      Kzeg altijd maar zo: Rationaliteit is voor hoeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                        dat de wagen in zo een goede staat is dat als je gaat kijken je hem zeker wilt kopen

Je had toch geen schrik om te gaan kijken omdat je dacht dat je hem dan moest kopen

Tuuuuuurlijk ni...

Comment

Working...
                                        X