Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Denk dat hij de foto's gepikt heeft. In zijn eigen advertentie spreekt hij van DVD-navigatie en lederen zetels. Dit zit duidelijk niet in de de dsg.
    Maar de prijs die hij vraagt krijgt hij volgens mij ook nog wel van een handelaar.

Comment

• Ik zou eens uit interesse willen weten wat jullie hier van vinden:

Auto inschrijven in Frankrijk en dus geen wegensbelasting betalen. En op LPI leggen om je niet arm te betalen aan benzine.
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
        Ik zou eens uit interesse willen weten wat jullie hier van vinden:

Auto inschrijven in Frankrijk en dus geen wegensbelasting betalen. En op LPI leggen om je niet arm te betalen aan benzine.
        je kan zeker nog goedkopere vinde.Maar ziet er wel een eerlijke propere auto uit

Comment

• Is dat betaalbaar? Ik bedoel, zie ik iets over het hoofd dat het zoveel duurder maakt.

Want ... hmm, als je vergelijkt met een Golfje 1.9 tdi ... zelfde aankoopprijs, stel je schrijft hem hier in belgie in dan betaal je taxen, je zult iets meer LPI verbruiken dan diesel, ... Maar uiteindelijk is dat toch niet zo spectaculair veel duurder. Ik snap het niet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
            Ik zou eens uit interesse willen weten wat jullie hier van vinden:

'k Weet niet of je dat marineblauw interieur al live hebt gezien, met stof gaat 't nog maar in 't leder (dat gaat glanzen met de jaren) doet 't zéér cheap aan. Maar da's smaak, natuurlijk.

'k Vind 'm bovendien maar lelijk met die striping. En de velgen, mjah.

Plus, ik denk inderdaad dat je er knappere moet kunnen vinden voor minder geld.

Comment

• Die striping moet er wel afkunnen gok ik. Velgen ... ach ja.

Het was de eerste dat ik zo effe snel vond. Een dikke V8 in een E39 (knap model nog steeds) voor weinig geld. Op LPI leggen, in Frankrijk inschrijven. Dan heb je volgens mij een dikke bak, snel en enigszins betaalbaar. Of zie ik dat fout?

Comment

• Als gij die in Frankrijk ingeschreven krijgt, ja. Is 't niet zo dat je pas een auto kan inschrijven in een land als je daar ook gedomicilieerd bent, én dat je bovendien de auto in België moet inschrijven als je er hier hoofdzakelijk mee rijdt (zelfs al ben je buitenlander)? Zoiets toch?

Comment

• Het leder ziet er helaas niet meer uit. En hout in een auto vind ik ook niet kunnen. Maar je mag niet alles willen natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Als gij die in Frankrijk ingeschreven krijgt, ja. Is 't niet zo dat je pas een auto kan inschrijven in een land als je daar ook gedomicilieerd bent, én dat je bovendien de auto in België moet inschrijven als je er hier hoofdzakelijk mee rijdt (zelfs al ben je buitenlander)? Zoiets toch?
                    Op een firma in Frankrijk zou dat moeten lukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Schoon autoken, moest ik nu zoeken naar mn eerste auto. Deze zou het worden denk ik.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

zonde

Iemand met heel veel moed die deze nog wil redden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Als gij die in Frankrijk ingeschreven krijgt, ja. Is 't niet zo dat je pas een auto kan inschrijven in een land als je daar ook gedomicilieerd bent, én dat je bovendien de auto in België moet inschrijven als je er hier hoofdzakelijk mee rijdt (zelfs al ben je buitenlander)? Zoiets toch?
                          Kweenie. Ik heb Franse overburen en ze rijden met Franse plaat rond. Iedereen denkt wsl. dat het toeristen zijn, er staat al meer dan een jaar een dakkoffer op! :-))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                            Er staat altijd zo eentje, identiek, in Hasselt langs het kanaal. Ik veronderstel van een werknemer.

En mét ringsticker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              Er staat altijd zo eentje, identiek, in Hasselt langs het kanaal. Ik veronderstel van een werknemer.

En mét ringsticker
                              Volledig origineel?.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                Volledig origineel?.
                                ik denk het wel. Ik zal wel eens een foto gaan tsjoepen als je dat wil...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                  ik denk het wel. Ik zal wel eens een foto gaan tsjoepen als je dat wil...
                                  Dat zou lief zijn

Comment

• Dreamcar

http://www.mobile.de/SIDt7tTbuM7m34S...11111251020604&

Comment

Working...
                                    X