Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zalige 900 cabrio
SAAB 900 Cabrio T 16S 190 pk U9
Bouwjaar 1992
Km stand 49500 met dealergestempeld onderhoudsboek!!!
APK december 2007
Kleur monte carlo yellow
Interieur leer, buffalo
Transmissie middellang, manual 5 versn. GM 55706
Optie 16" aero, extra meterset origineel SAAB, hoogteverstelling op linker-en rechterstoel, regelbare stoelverwarming op beide stoelen .
Bijzonderheden:
Uniek!! Letterlijk zo goed als nieuw, een sublieme classic 900 cabrio in de meest in het oog springende kleur, prachtig lakwerk, aerodelen sluiten goed aan. Zwart cabriodak is lekvrij in prima staat en interieur is in zeer nette staat. Up to date onderhouden! Motor en bak zijn praktisch nieuw, en lopen zeer glad, De auto rijdt zuinig en snel, en is heel betrouwbaar. Een waar collector's item!! Serieus mooie auto voor een serieuze prijs!
Prijs op aanvraag
Garantie 12 maanden op bak, motor en aandrijflijn
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Ziet er echt wel heel mooi uit. En de prijs.... hij zou naar het schijnt een 20.000€ moeten opleveren.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenZiet er echt wel heel mooi uit. En de prijs.... hij zou naar het schijnt een 20.000€ moeten opleveren.
mét bpm dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bassface Bekijk Berichtenmét bpm dan?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDe CSL aanduiding klopt toch niet?
Ik zie in ieder geval al de hogere kofferklep, grote linkse luchtinlaat (nu ook rechts 1 bijgemaakt denk ik, en bumper aangepast), carbon motorafdekking, carbon inleg in interieur (ook aan schakelpook).
Wat ik niet kan zien: csl-velgen (nl. aftermarket), carbon dak, SMG?? .
Ik ben er toch vrij zeker van dat dit een csl is, vermits ik meen mij te herinneren dat de CSL een specifieke middenconsole had met een hoogteverschil, zoals hier het geval is ...
Nuja, al die uiterlijk zaken zijn allemaal makkelijk in te bouwen neem ik aan, ik heb er ook mijn twijfels over ...
Comment
-
Zo'n 63 AMG is best exclusief .
Staat in Turnhout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAh, zie net dat het een handelaar is.
Denk dat ik al weet dewelke.
vrijdag ne keer stoppen als ik eraan denk
Ben daar al paar keer gaan kijken, geen plaats waar je een auto wilt kopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenZalige 900 cabrio
das de Montecarlo uitvoering.
heb nog een in Italie te koop weten staan vorig jaar voor +30000
of je ze verkocht krijgt is weer een anderen zaak.
Wij hebben thuis een 900 cabrio maar is wel geen turbo is de gewone S.
als je twijfels hebt om er een aan te schaffen dan heb ik 1 woord DOEN
echt een funbak! wel op letten dat je de langwerpige ovaal-uitlaten hebt dan krijg je die lekkere rauwe sound.
als je daarinstapt is het genieten
ik weet wel dat ik de onze nooit zou wegdoen voor zo een gele ook al is het een turbo... is me iets TE pimp
Comment
-
-
-
-
Ik weet niet of deze hier al staat, maar ho zeker..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenIk weet niet of deze hier al staat, maar ho zeker..
http://www.2dehands.be/a-little-boy-..._be&sort=prijs
Comment
Comment