Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVeel ligt aan kilometers/optie's hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenEen 2.3-16 voor 2750 euro, lijkt me niet veel, toch?
http://www.2dehands.be/mercedes-benz...?afdeling=auto
Lijkt me een correcte prijs. Niet veel, maar zéker genoeg, imo.
Auto ziet er me een beetje tjoening uit, met die lelijke jonnie-pedalen, houten pook en houten inlegstukjes, bbs wielen, derde remlicht, jonnie-radio, witte pinkers, etc.
Gelukkig allemaal dingen die ongedaan gemaakt kunnen worden, maar ik vind het dus geen abnormaal lage prijs, integendeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenEen 2.3-16 voor 2750 euro, lijkt me niet veel, toch?
http://www.2dehands.be/mercedes-benz...?afdeling=auto
-veel roest
-verlaagd, ander uitlaat
-start zeer moeilijk
-tikkende motor
-tjoening pedalen
-123000 echte km = zever kerel bleef dat maar herhalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenBen ernaar gaan zien auto is een wrak:
-veel roest
-verlaagd, ander uitlaat
-start zeer moeilijk
-tikkende motor
-tjoening pedalen
-123000 echte km = zever kerel bleef dat maar herhalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenAnders was die al lang weggeweest...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
Voor de rest, lelijke mini!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenmag je zo'n uitlaat wel zomaar opzij steken??
Voor de rest, lelijke mini!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDacht dat dat in België niet mocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenenkel op viper en SLROpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
-
-
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
Comment