Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hierbij zet ik mijn Renault megane fase 2 Gt 2.0 dci 150 pk te koop.
    25.000 km.
    Het is werkelijk een fantastische auto, alles erop en eraan, wel zonder navigatie.
    De auto is +/- 1 jaar oud en in super staat. ( nieuwprijs : 28.500€ )
    Ik heb 2 dingen verandert aan de auto: 1din dvd speler geplaatst, en heb een woofer in de koffer liggen, voor de rest is alles origineel.
    De rede van de verkoop is dat ik een ruimere auto nodig heb voor mijn werk.
    De auto heeft nog 1.5 jaar garantie

Ik zou er graag zeker 19.000 € voor krijgen, want dat is de auto waard, het is een sportieve, maar toch ook zeer veilige auto. ruilen is ook een mogelijkheid. audi A3 enz...

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• kan dit??
      zelfs met de banden die af-fabriek geleverd zijn.
      Ik ben geneigd het te geloven,kijk naar dat leer bv.
      maar de vraag is,wat is de reden dat die wagen zo goed als nooit op de baan geweest is.
      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
        kan dit??
        zelfs met de banden die af-fabriek geleverd zijn.
        Ik ben geneigd het te geloven,kijk naar dat leer bv.
        maar de vraag is,wat is de reden dat die wagen zo goed als nooit op de baan geweest is.
        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=145654469

Het is goed gedaan maar ik vermoed dat het een scam is. De verkoper zou uit Brussel afkomstig zijn maar de advertentie staat in het Engels, bijna altijd een indicatie dat het om bedrog gaat. In de advertentie staat ook het woord 'milage' wat staat voor het aantal 'mijl' dat de auto gereden zou hebben, een maat die vooral in de VS wordt gebruikt en als je naar de foto's kijkt dan zie je dat de wagen zijn kilometerteller in km staat.

Aan de andere kant staat er een gsmnummer bij die echt zou kunnen zijn dus als je het echt wil weten of deze wagen echt zo te koop is dan kan je eens bellen en een afspraak maken. Als de verkoper geen afspraak wil maken en beweert dat de wagen in het buitenland staat dan weet je het wel.

Comment

• dit is een zeer mooi wagen. met deze wagen geef je de chow op de weg. dit is een nova gt met porsche motor
          i 1 2 1/2 6

Comment

• Bod geplaatst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Bod geplaatst
              Helaas, zoekertje 51954007 is verwijderd
              i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Het is goed gedaan maar ik vermoed dat het een scam is. De verkoper zou uit Brussel afkomstig zijn maar de advertentie staat in het Engels, bijna altijd een indicatie dat het om bedrog gaat. In de advertentie staat ook het woord 'milage' wat staat voor het aantal 'mijl' dat de auto gereden zou hebben, een maat die vooral in de VS wordt gebruikt en als je naar de foto's kijkt dan zie je dat de wagen zijn kilometerteller in km staat.

Aan de andere kant staat er een gsmnummer bij die echt zou kunnen zijn dus als je het echt wil weten of deze wagen echt zo te koop is dan kan je eens bellen en een afspraak maken. Als de verkoper geen afspraak wil maken en beweert dat de wagen in het buitenland staat dan weet je het wel.
                hmm,hij zegt toch gewoon "less milaged peaces of europe"?
                nu,in ieder geval toch een opmerkelijke tweedehands M3 want 26000euro voor een E36 M3?Ne faker zou toch ne lagere prijs vragen denk ik?
                ben niet geintresseerd hoor,was gewoon een advertentie die mij opviel

Comment

• Ik weet niet of deze hier er al tussen staat...

Comment

• eerst lees je: binnen twee weken leverbaar
                    en dan kijk je naar de eerste foto, dus "waarom?" is hier echt wel een domme vraag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                      Ik weet niet of deze hier er al tussen staat...

http://www.2dehands.be/mercedes-300-...rk=37&start=21
                      Die staat al zo verschrikkelijk lang te koop, wordt bijna hilarisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Die staat al zo verschrikkelijk lang te koop, wordt bijna hilarisch
                        Ik dacht al zoiets.

Comment

• Moet iets mis zijn met die kar.

Comment

• Vinden sommigen onder jullie dit geen geweldige kar?

Comment

• Heel mooie Range Rover

Comment

• gedamme, m'n ultieme jeugddroom!

Ik vind wel iets vreemd. De meeste van 1978 zijn nogal kaal, het is alsof deze een latere versie is.
                                Hadden ze in 78 trouwens al een 4-deurs? En die klinken zijn toch ook niet '78?
                                En de '70-ers hadden toch een extra stijl in de voordeurruit?
                                Wie helpt me?

edit: 't internet helpt me. 4-door vanaf 1981!

edit2: de eerste vierdeurs hadden trouwens verticale gleuven in het radiatorrooster.

edit3: die deurkrukjes zijn altijd zo geweest
                                hier is ook leuke info te vinden, voor de liefhebbers!

Ik heb ze genoeg bekeken, genoeg van gedroomd, genoeg brochures en foto's bestudeerd, ik wist dat er iets niet klopte...
                                Last edited by Bompa; 26/10/2008, 01:35.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Omgebouwd naar een recenter model?

Comment

• Dit zou 1988 moeten zijn, lijkt me het model te zijn van in de advertentie...

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Is ook wel overdreven, gelijk je beschaamd zou moeten zijn omdat het maar een 500 is... Prijs is ook wel laag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Omgebouwd naar een recenter model?
                                        interieur en alles? Naaah

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                          http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=144426387

Is ook wel overdreven, gelijk je beschaamd zou moeten zijn omdat het maar een 500 is... Prijs is ook wel laag...
                                          Wel mooi gedaan.

Comment

Working...
                                          X