Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vriendin haar auto is zondagnacht dus aangereden en perte totale, terwijl we lagen te slapen, door een kerel die onder drugs zat.

Nu snel nieuwe auto nodig, jonge tweedehands : toyota Yaris, mazda 2 of skoda fabia, zo goedkoop mogelijk. Vereisten zijn vijf deuren en airco (mag benzine of diesel zijn).

Zoiets als dit, maar nog goedkoper?
    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
      Vriendin haar auto is zondagnacht dus aangereden en perte totale, terwijl we lagen te slapen, door een kerel die onder drugs zat.

Nu snel nieuwe auto nodig, jonge tweedehands : toyota Yaris, mazda 2 of skoda fabia, zo goedkoop mogelijk. Vereisten zijn vijf deuren en airco (mag benzine of diesel zijn).

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=156003947

Comment

• Hier slechte ervaringen in de familie gehad met een clio...

Comment

Vriendin haar auto is zondagnacht dus aangereden en perte totale, terwijl we lagen te slapen, door een kerel die onder drugs zat.

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=156003947
          Hoe "goedkoop" moet dat zijn?
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Hoe "goedkoop" moet dat zijn?
            Rond de 7000 euro, maar hoe minder hoe beter natuurlijk. Ze voelt zich naakt met een te klein bedrag aan spaarcenten op de bankrekening...

Comment

Rond de 7000 euro, maar hoe minder hoe beter natuurlijk. Ze voelt zich naakt met een te klein bedrag aan spaarcenten op de bankrekening...
              Als ik iets zie zal ik het hier zetten.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Als ik iets zie zal ik het hier zetten.
                Ben jij daar professioneel mee bezig of puur uit interesse? Alvast bedankt!
                Het zou wel vrij dringend zijn. Van zodra we zeker weten dat de ford ka perte totale verklaard wordt. Ongeluk is dus zondagnacht gebeurd.

Comment

Ben jij daar professioneel mee bezig of puur uit interesse? Alvast bedankt!
                  Het zou wel vrij dringend zijn. Van zodra we zeker weten dat de ford ka perte totale verklaard wordt. Ongeluk is dus zondagnacht gebeurd.
                  nee nee, niet professioneel, maar kom op veel autoforums en dan kom je wel al eens iets tegen.

Comment

De zot die die 15.900 euro voor dien auto betaald, die word pas in het zak gezet!
                    die beste nederlander heeft bij het invoeren naar NL wel veel geld kunnen ophoesten voor de BPM. Hij heeft waarschijnlijk goed winst gemaakt maar zo'n gek bedrag is die 15.000 niet naar nederlandse normen.

Comment

• Vraagske:

Is dat nie wat veel voor deze 5? Akkoord ie is redelijk uitgerust,maar 30k?
                      Wat denken jullie?
                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                        Vraagske:

Wat denken jullie?
                        http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...c&locale=nl_BE
                        't is BMW, lage km-stand, 530, goed uitgerust
                        Lijkt me een vrij goede prijs, met wat geluk kunde misschien afdingen tot een 28.000?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                          Vraagske:

Wat denken jullie?
                          http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...c&locale=nl_BE
                          Die man maakt 10 foto's maar 1 van het interieur kan er niet vanaf

Comment

• Ik heb er een hele resem via mail gekregen
                            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• De Audi S3 is enorm in waarde gezakt heb ik de indruk, in zwitserland vind je er al mooie voor minder dan (omgerekend) 25000 euro met +- 50000 km. Ook in duitsland vind je er al voor 25a30 000. Vraag me af waarom, is bij mijn weten toch geen kosten-intensieve wagen?

Comment

• Audi 100 2.6E dit is toch echt weinig geld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                  Audi 100 2.6E dit is toch echt weinig geld?
                                  Ik wou deze ook komen posten

Edit: De volgende keer toch maar wachten tot de link geopend is, 't gaat niet over dezelfde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                    Audi 100 2.6E dit is toch echt weinig geld?
                                    hou rekening met hoge taksen en kosten en het feit dat het een oude auto is

Comment

• Mjammie
                                      Alleen die prijs

Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ik heb die Fiat gezien, zeer mooi! Betrouwbare garage ook, overigens.
                                        Prijs, geen idee...
                                        2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                        2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                        2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                        1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                        1967 Volvo 123 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                          De Audi S3 is enorm in waarde gezakt heb ik de indruk, in zwitserland vind je er al mooie voor minder dan (omgerekend) 25000 euro met +- 50000 km. Ook in duitsland vind je er al voor 25a30 000. Vraag me af waarom, is bij mijn weten toch geen kosten-intensieve wagen?
                                          zowat alle auto's zijn in waarde gezakt ... met name duitse occassies. Daarnaast zijn de Zwitserse wagens altijd al goedkoper dan hier.

Let echter wel op .. bij auto's vanuit Zwitserland zijn wat andere invoerrechten te betalen, dan bij duitse wagens! (10% 'boete' aangezien het geen EU land is etc.)

Het lijkt dus goedkoper, maar toch even de hele rekening maken.

Comment

Working...
                                          X