Dat stuur is toch niet standaard? Zo afschuwelijk...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
gene wagen,wel ni echt slim
Comment
-
Ideale wagen om afgeschoten wild op de motorkap vast te binden .
Hé , misschien een gedacht voor Toerke moest hij eventueel zijn M3 verkopen .
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtengene wagen,wel ni echt slim
http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen..._diefstal.html
Raar verhaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenRaar verhaal.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDie kerel wil 'm wel wisselen tegen mijn enduro (z'n Jeep he, niet die shemale ).
Zou zogezegd de 'boodschappenwagen' van z'n vrouw zijn. Hij heeft 'm gekocht van eerste eigenaar.
Ik zou 'm willen gebruiken om te crossen. Is dat wat terreinvaardig een Cherokee?
Geen LV, geen LPG.
LPG is geen probleem, wordt toch maar sporadisch gebruikt. LV wel, is dat moeilijk om te zetten?
Ik twijfel een beetje omwille van volgende reden:
Die kerel heeft deze dus zo ingeschreven, met alle kosten vandien (4.0L zonder LV), heeft een recente plaat, en staat nu alweer te koop.
Suggesties?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenWat is me dat voor een kieken ...
Ik had 'm een paar vraagjes gestuurd waaruit bleek dat ik de Jeep wil gebruiken voor off-road. Krijg ik dit terug:
Gezien jij er terrein mee wilt gaan rijden verkoop ik hem niet aan je
daarvoor kan je beter een oudbarrel opzoeken deze is in een zeer goede staat
en bestemt voor een liefhebber.
Heb teruggestuurd dat ik er heel voorzichtig mee zal zijn
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenWat is me dat voor een kieken ...
Ik had 'm een paar vraagjes gestuurd waaruit bleek dat ik de Jeep wil gebruiken voor off-road. Krijg ik dit terug:
Gezien jij er terrein mee wilt gaan rijden verkoop ik hem niet aan je
daarvoor kan je beter een oudbarrel opzoeken deze is in een zeer goede staat
en bestemt voor een liefhebber.
Heb teruggestuurd dat ik er heel voorzichtig mee zal zijn
Comment
-
Djeez.
Als er morgen iemand mijne Cayman wil kopen om die fluo-roze te spuiten en er 22" spinners onder te steken, als die mens ne correcte prijs betaalt mag hij em direct meepakken.
Al da sentimenteel gedoe om een hoop blik. Als het u toch zo dierbaar is verkoopt em dan ni eh
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenMailke teruggekregen: 'Dan is het goed' .
Iemand een idee wat die kar moet kosten aan taksen en vooral aan verzekering (3de wagen waarvan 1 bedrijfskar)?
Is dat nog te doen om dat op lichte vracht te krijgen? Wat moet dat kosten? Kan je dat zelf?
Comment
Comment