Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni
Comment
-
Last edited by Alexanderr; 21/05/2006, 14:20.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey
Indien hij zou gaan kijken naar die Ford, naar wat zou hij dan juist moeten kijken om te zien of het niet om een afgebeulde en misschien geaccidenteerde wagen gaat die ze opgelapt hebben om maar te verkopen?
Ik denk eerlijk gezegd dat het een geaccidenteerde is en dat die "reserve onderdelen" de stukken zijn die vervangen zijn... maar kan natuurlijk mis zijn. Ik ken er niet veel die zo gewoon deuren en ramen etc liggen hebben als reserve.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JurzeyEven mezelf quoten met een vraagje... een kameraad van me vind die Ford wel interessant maar hij vind het wat raar dat er zo weinig voor gevraagd wordt voor de wagen + al die onderdelen (of wij lezen verkeerd) erbij. In de advertentie staat dat hij net herspoten is en hij denkt dat er misschien iets mee gebeurt is.
Indien hij zou gaan kijken naar die Ford, naar wat zou hij dan juist moeten kijken om te zien of het niet om een afgebeulde en misschien geaccidenteerde wagen gaat die ze opgelapt hebben om maar te verkopen?
Ik denk eerlijk gezegd dat het een geaccidenteerde is en dat die "reserve onderdelen" de stukken zijn die vervangen zijn... maar kan natuurlijk mis zijn. Ik ken er niet veel die zo gewoon deuren en ramen etc liggen hebben als reserve.
Maar voor die prijs kan er echt wel niet zoveel aan geweest zijn , anders was de herstelkost waarschijnlijk het driedubbele van de waarde geweest
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurdup
Comment
-
verdacht zaakje als je het mij vraagt, iemand een idee welke motor daar in ligt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurdup
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spykerhttp://www.kapaza.be/detail/2666343/...NGEND_WEG.html
verdacht zaakje als je het mij vraagt, iemand een idee welke motor daar in ligt?
Comment
-
Wie weet, mss een Hartge-blok
Comment
Comment