Oorspronkelijk geplaatst door d_s
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichtenhoe bedoel je 'geen Command'?
BMW X5 45e
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichtenvoor mij zou dat geen redenen zijn om deze te laten staan
alleen beetje spijtig van de zware motorisatie ivm taxen en verzekering
Tax: +/- 900 euro, verzekering bij mij: 420 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenHangt ervan af wat je van luxe gewoon bent hé, dit is redelijk persoonlijk.
Voor iemand die niet veel luxe nodig heeft, is deze redelijk goed geprijsd.
Maar de prijs is idd. goedkoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenMaar iemand die niet dadelijk veel luxe nodig heeft gaat anderzijds niet dadelijk een S-klasse kopen volgens mij.
Maar de prijs is idd. goedkoop.
Er zijn ook mensen die niet houden van al die meeropties, dat ding moet vooral goed rijden
Feit is dat we vaak 'veel comfort' gewoon zijn geworden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenAls je voor die prijs met die kar kan bollen, niet vergeten 'airco - leder - cruise control' als opties om lange afstanden te bollen, zie ik niet in waarom sommigen dat niet zouden kopen
Er zijn ook mensen die niet houden van al die meeropties, dat ding moet vooral goed rijden
Feit is dat we vaak 'veel comfort' gewoon zijn geworden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenBlijkbaar denken veel mensen daar anders over want anders was die bak al lang verkocht (in de veronderstelling dat de wagen voor de rest ok is)
Comment
-
http://nl.kapaza.be/belgie/bmw-5-e39...o-50821979.htm mooie occasie, lekkere motor, automaat en de juiste opties
Comment
-
-
bij http://www.thiesen-kg.de/ hebben ze in hun stocklist een zeer unieke Aston Martin staan.
het betreft een Lagonda Shooting Break.
het ombouwen is gebeurd door een Zwitsers bedrijf: Roos Engineering
oplage: 35 stuks !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten