Omdat ik echt niet anders kan wegens jaloezie, even de lul uithangen over het rood gespoten "kippegazeke", dat is mooier in't zwart
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenLooks very very clean!!! Echt proficiat!
Ook m'n droomvelgen trouwens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOmdat ik echt niet anders kan wegens jaloezie, even de lul uithangen over het rood gespoten "kippegazeke", dat is mooier in't zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenIs nu zwartZijn foto's van 4 maand geleden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAllez ik begrijp ni da je zo'n auto kan kopen zonder er ook maar een minuut bij stil te staan hoe ik me daarbij zou voelen...
Comment
-
Hier nog een paar foto's
't Was de eerste auto waarin ik mocht ervaren hoe het voelt om een uitbrekende kont te hebben, 't was de eerste auto waarin ik naar de Ferrari Days op Spa ging, so I'm pretty in love with it
Ik hou je in de mot hoor turboman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenU gasdoos is anders ook een ideale forumringbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJammer van de kleur
Maja, ik en rode wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenFlashy maar wel mooi hoor.
Maja, ik en rode wagens
idd, ik en rode wagens ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJammer van de kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=8Tp4bw2Wekg
'k Had nog ergens een filmke staan met rokende bandjes en zo maar 'k vind het niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichtenzoeken sletBezorg me alles wat je vind
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenKleur is perfect Op zo een auto mag dat.Elke E36 is al zwart of blauw.M3 mag wel wat specialer zijn
De auto op zich vind ik heel knap, maar ik had hem dan liever gezien in geel, groen of zelfs grijs (om niet zwart of blauw te zeggen )
Maar jij moet er natuurlijk blij mee zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenUiteraard, maar ik ben allesbehalve een fan van rood
De auto op zich vind ik heel knap, maar ik had hem dan liever gezien in geel, groen of zelfs grijs (om niet zwart of blauw te zeggen )
Maar jij moet er natuurlijk blij mee zijn
Comment
Comment