Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van 3 seconden ff een uitbrekend gat te hebben zal het niet komen. En als je banden versleten zijn en je gaat ze dan 'oproken' (ook maar 1 keer trouwens), volgens mij is daar ook niks verkeerd mee. Anders is er ALTIJD met zorg voor die wagen omgesprongen.
Edith zegt: ik ging eens mee met hem naar de keuring en hij begon bijna te huilen omdat er iemand anders 3 meter met zijn auto reed
Van 3 seconden ff een uitbrekend gat te hebben zal het niet komen. En als je banden versleten zijn en je gaat ze dan 'oproken' (ook maar 1 keer trouwens), volgens mij is daar ook niks verkeerd mee. Anders is er ALTIJD met zorg voor die wagen omgesprongen.
Edith zegt: ik ging eens mee met hem naar de keuring en hij begon bijna te huilen omdat er iemand anders 3 meter met zijn auto reed
Was den turboman ook maar aan het jennen he
Ook al kocht ie er eentje met 450.000km op de teller, met een houten kistje als zetel: het blijft zijn geld he...
De verkoper is een liefhebber.Van mij mag die daarmee driften zoveel die wil,das geen auto om braaf te rijden,daarmee doe je hem ook geen eer aan Maar je hebt sportief rijden en je hebt hem afbrakken.En efgebrakt is die zeker ni
Oei, achter een paar maanden opeens een topic van Turboman "GTI gezocht"
Ging je trouwens niet voor een Mini?
Mijn eerste idee was id een 2de hands mini.Maar kwou ni echt iets inleveren op gebied van prestaties tegenover mijn golf,en dat had ik bij een mini dan wel
@Turbodestje/Zwoemba of andere rode M3 eigenaars/kennissen/stalkers
Welke uitlaat staat daaronder? Krijgt Turbodestje de originele pot mee?
Staat een supersprint uitlaat onder.Origineel voor de E36 M3.Geen idee of ik de oude erbij krijg,denk da ni,want deze staat er al onder van bij de eertse eigenaar.Zou mooi staan inder IS he
Staat een supersprint uitlaat onder.Origineel voor de E36 M3.Geen idee of ik de oude erbij krijg,denk da ni,want deze staat er al onder van bij de eertse eigenaar.Zou mooi staan inder IS he
Nee, gewoon ik vind de standaers pot veel mooier dan deze, maar ik weet uit ervaring dat een Supersprint-lijn op een M3 3.0 on-ge-loof-lijk goed klinkt..
Nee, gewoon ik vind de standaers pot veel mooier dan deze, maar ik weet uit ervaring dat een Supersprint-lijn op een M3 3.0 on-ge-loof-lijk goed klinkt..
Comment