Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jongske toch, wat hebt ge nu weer geflikt....

Achja, tis u geld natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Jongske toch, wat hebt ge nu weer geflikt....

Achja, tis u geld natuurlijk...
      Maak jij u daar maar geen zorgen over.Tis ID mijn geld!!!!!!!! Eens je gaat werken versta je dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
        Maak jij u daar maar geen zorgen over.Tis ID mijn geld!!!!!!!! Eens je gaat werken versta je dat
        Ik reserveer al wel een testritje op de passagierszetel natuurlijk

Het is gewoon dat ik u eerder een powerdiesel ala TDI 180pk zag.

Hoeveel pk levert zo een 3.0?

Comment

Ik reserveer al wel een testritje op de passagierszetel natuurlijk

Het is gewoon dat ik u eerder een powerdiesel ala TDI 180pk zag.

Hoeveel pk levert zo een 3.0?
          286 atmosferische pk's

Comment

Jongske toch, wat hebt ge nu weer geflikt....
            Iets dat hij al veel langer had moeten doen, hij treedt toe tot de Freude am fahren

Comment

• M3 mugello

Dikke fun gehad met deze wagen !
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Proficiat!

Comment

• ik heb nog ergens een driftfilmke staan van dien M3, op de parking van Kinepolis Kortrijk als ek me niet vergis
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                    ik heb nog ergens een driftfilmke staan van dien M3, op de parking van Kinepolis Kortrijk als ek me niet vergis
                    Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                    Dikke fun gehad met deze wagen !
                    Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    Hier nog een paar foto's

't Was de eerste auto waarin ik mocht ervaren hoe het voelt om een uitbrekende kont te hebben,
                    Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    'k Had nog ergens een filmke staan met rokende bandjes en zo maar 'k vind het niet meer
                    Zet deze uitspraak wel in perspectief:

m3's vind je overal maar de goeie zijn toch zeldzaam
                    in perfecte staat
                    ik sta erop dat mijn wagen(s) altijd perfect moeten zijn.

Comment

• Oei, achter een paar maanden opeens een topic van Turboman "GTI gezocht"

Ging je trouwens niet voor een Mini?

Comment

Zet deze uitspraak wel in perspectief:
                        Van 3 seconden ff een uitbrekend gat te hebben zal het niet komen. En als je banden versleten zijn en je gaat ze dan 'oproken' (ook maar 1 keer trouwens), volgens mij is daar ook niks verkeerd mee. Anders is er ALTIJD met zorg voor die wagen omgesprongen.

Edith zegt: ik ging eens mee met hem naar de keuring en hij begon bijna te huilen omdat er iemand anders 3 meter met zijn auto reed
                        Last edited by zwoemba; 03/12/2006, 12:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                          Van 3 seconden ff een uitbrekend gat te hebben zal het niet komen. En als je banden versleten zijn en je gaat ze dan 'oproken' (ook maar 1 keer trouwens), volgens mij is daar ook niks verkeerd mee. Anders is er ALTIJD met zorg voor die wagen omgesprongen.

Edith zegt: ik ging eens mee met hem naar de keuring en hij begon bijna te huilen omdat er iemand anders 3 meter met zijn auto reed
                          Was den turboman ook maar aan het jennen he

Ook al kocht ie er eentje met 450.000km op de teller, met een houten kistje als zetel: het blijft zijn geld he...

Comment

• De verkoper is een liefhebber.Van mij mag die daarmee driften zoveel die wil,das geen auto om braaf te rijden,daarmee doe je hem ook geen eer aan Maar je hebt sportief rijden en je hebt hem afbrakken.En efgebrakt is die zeker ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Oei, achter een paar maanden opeens een topic van Turboman "GTI gezocht"

Ging je trouwens niet voor een Mini?
                              Mijn eerste idee was id een 2de hands mini.Maar kwou ni echt iets inleveren op gebied van prestaties tegenover mijn golf,en dat had ik bij een mini dan wel

Comment

• @Turbodestje/Zwoemba of andere rode M3 eigenaars/kennissen/stalkers

Welke uitlaat staat daaronder? Krijgt Turbodestje de originele pot mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  @Turbodestje/Zwoemba of andere rode M3 eigenaars/kennissen/stalkers

Welke uitlaat staat daaronder? Krijgt Turbodestje de originele pot mee?
                                  Staat een supersprint uitlaat onder.Origineel voor de E36 M3.Geen idee of ik de oude erbij krijg,denk da ni,want deze staat er al onder van bij de eertse eigenaar.Zou mooi staan inder IS he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                    Staat een supersprint uitlaat onder.Origineel voor de E36 M3.Geen idee of ik de oude erbij krijg,denk da ni,want deze staat er al onder van bij de eertse eigenaar.Zou mooi staan inder IS he
                                    Nee, gewoon ik vind de standaers pot veel mooier dan deze, maar ik weet uit ervaring dat een Supersprint-lijn op een M3 3.0 on-ge-loof-lijk goed klinkt..

Vriend van me heeft gewoon de lijn steken, met standaers pot, geen kat dat het ziet, véél katten die het horen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Nee, gewoon ik vind de standaers pot veel mooier dan deze, maar ik weet uit ervaring dat een Supersprint-lijn op een M3 3.0 on-ge-loof-lijk goed klinkt..

Vriend van me heeft gewoon de lijn steken, met standaers pot, geen kat dat het ziet, véél katten die het horen!
                                      klinkt ook beestig En ziet er in mijn ogen top uit,dus kmaak er geen probleem van

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

5k voor een golf tdi 150pk 4 motion '02

check de biedingen

Comment

Working...
                                        X