Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit is mijn kleur
Of hier oranje pinkers op... Dit is ook wel ideaal eigenlijk... I-de-aal
Op die tweede na zijn het er allemaal die ik vorige week 10 keer heb bekeke en heb afgedrukt, tzijn dezelfde die mij interesseren.
En ik wil hem ook binnen een half jaartje. Of misschien iets later, in de grote vakantie ergens.
Sffs kunnen we nog samen gaan kijken en voor de mooiste tegen elkaar opbieden
Ik heb hier nog MotorKlassik van 7/2006 op mij kot liggen, daarin staat een mooie vgltest tussen de Delta Integrale, E30 M3 en de 190 2.5-16. Destijds elkaars concurrenten.
Ik heb hier geen scanner, t kan zijn dat ik hem deze week eens bij iemand anders inscan, oftewel moet ik er foto's van trekken...
Op die tweede na zijn het er allemaal die ik vorige week 10 keer heb bekeke en heb afgedrukt, tzijn dezelfde die mij interesseren.
En ik wil hem ook binnen een half jaartje. Of misschien iets later, in de grote vakantie ergens.
Sffs kunnen we nog samen gaan kijken en voor de mooiste tegen elkaar opbieden
Ik moet in de grote vakantie eerst dat andere onding buitengooien, dan met ouders discussieren dat 185pk niet te veel is (hoewel het dat eigenlijk wel is) en dan nog een geschikte kandidaat zoeken...
Hoewel ik een W116/W107 450 ook nog niet vergeten ben...
evenals een W123 280CE.
Ik moet in de grote vakantie eerst dat andere onding buitengooien, dan met ouders discussieren dat 185pk niet te veel is (hoewel het dat eigenlijk wel is) en dan nog een geschikte kandidaat zoeken...
Hoewel ik een W116/W107 450 ook nog niet vergeten ben...
evenals een W123 280CE.
Time will tell...
Idem hier. Eerst mijn 4x4krel buiten. Dan veel gezaag waarom een 2de auto voor mij nodig is, en dan nog een dure benzineslurper met 185 of 195 pk(als ik een 2.5 vind...), met bijhorende dure verzekering,... en eigenlijk hebben ze gelijk ook.
Vooral mijn ma doet op zo'n vlakken erg moeilijk, zij begrijpt niet dat je zo veel geld aan een auto wilt geven 'als je hem toch niet nodig hebt, enkel voor het plezier'
Idem hier. Eerst mijn 4x4krel buiten. Dan veel gezaag waarom een 2de auto voor mij nodig is, en dan nog een dure benzineslurper met 185 of 195 pk(als ik een 2.5 vind...), met bijhorende dure verzekering,... en eigenlijk hebben ze gelijk ook.
Vooral mijn ma doet op zo'n vlakken erg moeilijk, zij begrijpt niet dat je zo veel geld aan een auto wilt geven 'als je hem toch niet nodig hebt, enkel voor het plezier'
Maar idd, alles op z'n tijd
Hier zou dat op auto nr 4 komen tegen dan...
als ik zo een 2.3 of 2.5 verkies, is het 3 tegen 1.
Mocht ik een W123, W116, W107 of W115 kiezen is het 2,5 vs 1,5
Eigenlijk zou het het slimst zijn mocht ik een half jaar/jaar met de geit ga rijden, en dan iets zwaarders koop.
Maar dat is zo rationeel, en das niets voor mij
We hebben hier thuis een espace 2.1dt staan van 1993 .
op zich niets speciaals maar :
11 000 kms
pm voor prijs (tis een groene)
indien gewenst post ik wel een foto
mvg thomas
We hebben hier thuis een espace 2.1dt staan van 1993 .
op zich niets speciaals maar :
11 000 kms
pm voor prijs (tis een groene)
indien gewenst post ik wel een foto
mvg thomas
Wat vraag je daarvoor?
Das zo ongeveer 1/40e van het aantal km van de onze
Stom vraagske mss maar als er in een ad 'zien is kopen' staat, wa wille ze dan bedoelen? Ik kan da op 2 manieren interpreteren, vandaar dak het ff vraag.
Hier zou dat op auto nr 4 komen tegen dan...
als ik zo een 2.3 of 2.5 verkies, is het 3 tegen 1.
Mocht ik een W123, W116, W107 of W115 kiezen is het 2,5 vs 1,5
Eigenlijk zou het het slimst zijn mocht ik een half jaar/jaar met de geit ga rijden, en dan iets zwaarders koop.
Maar dat is zo rationeel, en das niets voor mij
Comment