Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      Cadillac Brougham van '89. Achter die publicitaire serre.
      6000 EUR
      Binnenin goede staat, buiten last van jaartje buitenslapen. Roestje hier, roestje daar, koplampspiegels geoxideerd, dakvinyl beschadigd...
      Afbieden tot 3500 EUR zou nog een mooie deal zijn. Maar 't is te veel werk aan. Is van die kerel z'n vader.
      3500 is eigenlijk nog te veel. reken maar eens uit hoeveel je kwijt bent aan verkeersbelasting voor die bak 25 is...
      langs de andere kant, een zesdehands beejemwee van dezelfde leeftijd kost even veel. en wat heb je dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
        3500 is eigenlijk nog te veel. reken maar eens uit hoeveel je kwijt bent aan verkeersbelasting voor die bak 25 is...
        langs de andere kant, een zesdehands beejemwee van dezelfde leeftijd kost even veel. en wat heb je dan?
        Ah nee he: nu kopen en aan de kant zetten. En dan beetje bij beetje in orde zetten. Anders, als ie 25 zal zijn, zal ie voor meer buiten gaan en in nog slechtere staat zijn als die daar zo blijft staan.

Enne, met zo een beejemwee heb je dan iets wat zovele anderen hebben. En uiteindelijk moet die dan toch in een hangartje staan
        (no offence he Gioke, ge weet da'k je graag zie)

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Ik ga hem wel missen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

" o 2e achteruitkijkspiegel (261) "

huh? had een 911 in 85 slechts een spiegel?

Comment

• In 1985 werd het net verplicht voor alle nieuwe wagens, meen ik me te herinneren, dus dat zou wel eens goed kunnen dat het bij de optieduitsers bijbetalen was.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ja, dat is een van de officiele opties.

Er is nog eentje, maar die code kenden ze niet bij de Porsche-dealer.

Comment

Cadillac Brougham van '89. Achter die publicitaire serre.
                  6000 EUR
                  Binnenin goede staat, buiten last van jaartje buitenslapen. Roestje hier, roestje daar, koplampspiegels geoxideerd, dakvinyl beschadigd...
                  Afbieden tot 3500 EUR zou nog een mooie deal zijn. Maar 't is te veel werk aan. Is van die kerel z'n vader.
                  Een jaartje buitenslapen? Volgens mij staat die bak daar al sinds ik 2 jaar geleden met de auto naar school ging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                    Een jaartje buitenslapen? Volgens mij staat die bak daar al sinds ik 2 jaar geleden met de auto naar school ging.
                    Kan, is me slechts een paar maand geleden opgevallen. De verkoper leek me nu ook niet de meest correcte kerel, als je 't mocht geloven was alles vernieuwd aan die slee
                    Nieuwe uitlaat, en 't was zo roest als een Toyota uit de jaren 70....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Overduidelijk Amerika

Comment

• F40

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                          en die ene pipo geeft daar 10.000€ voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                            Ik ben een liefhebber van de F40 maar deze vind ik toch niet écht alles hoor . Wat zou de waarde van zo eentje zijn?
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Waarde = waarde van een niet-originele pontiac fiero... 500euro??

Comment

• da's gelijk een t-shirtje van zeeman met een lacoste-embleempje opgestreken
                                even vertalen naar iets actueels: bikkenbergs (of is die rage ook al over)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

bikkenbergs (of is die rage ook al over)
                                  Dat is de nieuwe belgen versie.

Bikkembergs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    en die ene pipo geeft daar 10.000€ voor
                                    idd wie biedt daar nu 10.000€ op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                      Dat is de nieuwe belgen versie.

Bikkembergs
                                      't interesseert me niet, vandaar da'k het niet kan schrijven

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

't interesseert me niet, vandaar da'k het niet kan schrijven
                                        Mij eigenlijk ook niet, ik weet het gewoon toevallig.

Comment

• The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                          X