't zal een wat (geduldig) zoeken worden... maar waarschijnlijk toch niet zo moeilijk als een 323ti
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Golf MkII/III GTI 8v/16v
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten't zal een wat (geduldig) zoeken worden... maar waarschijnlijk toch niet zo moeilijk als een 323ti
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenTrue.
Die 323ti past niet in m'n huisplannen, maar anders had ik wel een goeie gevonden hoor, op termijn.
Budget is 2500 à 3000 voor een MkII...
Moet lukken voor een zuiver exemplaar ?
nu nog eentje vinden hé
G2 GTI 16V van welk bouwjaar ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenIk draai 't om, waarom de 8v ?
ik heb niet echt iets om je te overtuigen, ik zou alleen ni willen dat je een perfecte 2 8v zou laten staan net om die 8 kleppen minder
natuurlijk na 20 is dit argument zever, maar 8v werden ook gewoon vaak verkocht aan mensen die niet brakten, maar gewoon een vlotte kar wouen, terwijl de 16v meer voor de diehards was
maar das allemaal persoonlijk gevoel
zoals gij uw gevoel hebt voor de 16v en zo staan we weer bij af
zoek die 16v voor tommie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenVoor een échte mooie, zal al iets meer gevraagd worden, vrees ik
Maar wel zuiver...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenomdat die motor eigelijk dé shit was, en soepelder in gebruik, als ware het een zware diesel (al heb ik de indruk dat ik dit beter ni zeg )
ik heb niet echt iets om je te overtuigen, ik zou alleen ni willen dat je een perfecte 2 8v zou laten staan net om die 8 kleppen minder
natuurlijk na 20 is dit argument zever, maar 8v werden ook gewoon vaak verkocht aan mensen die niet brakten, maar gewoon een vlotte kar wouen, terwijl de 16v meer voor de diehards was
maar das allemaal persoonlijk gevoel
zoals gij uw gevoel hebt voor de 16v en zo staan we weer bij af
zoek die 16v voor tommie
Ik vond mijn MkIII 1.8 ook super rijden in lage toeren.
Maar met de MINI ben ik een toerenmens geworden... Dan liever die 16 klepjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
en 8v , snif
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOk dat is zalig
kvin em gewoon OINK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOk dat is zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenDie enginebay, ziet die er ok uit ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenVliegroest... ?
Comment
Comment