kopeeeeeeeeeen!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Golf MkII/III GTI 8v/16v
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenDie's lekker he...
I know.
Ik zit even in de twilightzone. Ik moet wachten , even bekijken wat voor huis ik koop. Als 't effectief datgene wordt met een jaar werk aan, moet ik een brakbreak kopen. Anders wordt 't een GTI !
Comment
-
dude, op m'n werk een blad omhoog zien hangen met een Golfje dat totaal iets voor jou is (behalve dan de prijs)
G3 VR6 190pk, G4 look lichten (ze lijken hard op de xenon blokken), porsche C2 velgen (ongepolierd...moet dus nog gebeuren), KW variantje eronder dacht ik, beetje cleaned, inox uitlaatlijn,...
echt lekkah
7 à 8k dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Maar staat te koop in Sint Joost ten Noorde, niet de meest leuke wijk van Brussel.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenVersschrikkelijkknap!
Maar staat te koop in Sint Joost ten Noorde, niet de meest leuke wijk van Brussel.....
GTI komt wel van 1ste eigenaar (als het klopt natuurlijk).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtendude, op m'n werk een blad omhoog zien hangen met een Golfje dat totaal iets voor jou is (behalve dan de prijs)
G3 VR6 190pk, G4 look lichten (ze lijken hard op de xenon blokken), porsche C2 velgen (ongepolierd...moet dus nog gebeuren), KW variantje eronder dacht ik, beetje cleaned, inox uitlaatlijn,...
echt lekkah
7 à 8k dacht ik.
ik doe z"n carrosserie-werk. (cleanen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenWerkgast van m'n garagist rijdt met een MkI 2.9 VR6 !
Motorkap gaat niet goed dicht, ligt altijd kiertje open. Lekker geluid met openluchtfilter...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk BerichtenHeb de wagen ook te koop zien staan op autoscout en heb reeds een mail gestuurd maar geen antwoord, ik weet niet als deze advertentie wel juist is aangezien het niet meteen de leukste wijk is van Brussel.
Wel knappe gti als alles klopt zoals omschreven
Comment
-
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Ik merk op dat bij deze advertentie het telefoonnummer net hetzelfde is als bij de knappe GTI 16v van het jaar '89. Nu vraag ik mij af als dit nog wel betrouwbaar zou zijn want op mijn vraag via sms eergisteren kreeg ik ook geen reactie. Die van het jaar '89 boeit mij nochtans.
Helpen wie helpen kan aub
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=121513244
Ik merk op dat bij deze advertentie het telefoonnummer net hetzelfde is als bij de knappe GTI 16v van het jaar '89. Nu vraag ik mij af als dit nog wel betrouwbaar zou zijn want op mijn vraag via sms eergisteren kreeg ik ook geen reactie. Die van het jaar '89 boeit mij nochtans.
Helpen wie helpen kan aub
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBel die gast gewoon. Ik zou persoonlijk ook niet reageren op een sms
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
Comment
Comment