Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Golf MkII/III GTI 8v/16v

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kopeeeeeeeeeen!

Comment

• Die's lekker he...

I know.

Ik zit even in de twilightzone. Ik moet wachten , even bekijken wat voor huis ik koop. Als 't effectief datgene wordt met een jaar werk aan, moet ik een brakbreak kopen. Anders wordt 't een GTI !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
        Die's lekker he...

I know.

Ik zit even in de twilightzone. Ik moet wachten , even bekijken wat voor huis ik koop. Als 't effectief datgene wordt met een jaar werk aan, moet ik een brakbreak kopen. Anders wordt 't een GTI !
        e30 325i touring ! En proberen lichte vracht van maken

Comment

• dude, op m'n werk een blad omhoog zien hangen met een Golfje dat totaal iets voor jou is (behalve dan de prijs)

G3 VR6 190pk, G4 look lichten (ze lijken hard op de xenon blokken), porsche C2 velgen (ongepolierd...moet dus nog gebeuren), KW variantje eronder dacht ik, beetje cleaned, inox uitlaatlijn,...

echt lekkah

7 à 8k dacht ik.

Comment

• VR6.

Maar prijs is waaaaay too high, daar heb ik een halve keuken voor.

Comment

• Versschrikkelijkknap!
              Maar staat te koop in Sint Joost ten Noorde, niet de meest leuke wijk van Brussel.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                Versschrikkelijkknap!
                Maar staat te koop in Sint Joost ten Noorde, niet de meest leuke wijk van Brussel.....
                I know. Heb daar 4j op kot gezeten...
                GTI komt wel van 1ste eigenaar (als het klopt natuurlijk).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                  dude, op m'n werk een blad omhoog zien hangen met een Golfje dat totaal iets voor jou is (behalve dan de prijs)

G3 VR6 190pk, G4 look lichten (ze lijken hard op de xenon blokken), porsche C2 velgen (ongepolierd...moet dus nog gebeuren), KW variantje eronder dacht ik, beetje cleaned, inox uitlaatlijn,...

echt lekkah

7 à 8k dacht ik.
                  mijn maat is bezig met nen VR6 blok in nen G2 ant leggen nie normaal ze !
                  ik doe z"n carrosserie-werk. (cleanen )

Comment

• Werkgast van m'n garagist rijdt met een MkI 2.9 VR6 !

Motorkap gaat niet goed dicht, ligt altijd kiertje open. Lekker geluid met openluchtfilter...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                      Werkgast van m'n garagist rijdt met een MkI 2.9 VR6 !

Motorkap gaat niet goed dicht, ligt altijd kiertje open. Lekker geluid met openluchtfilter...
                      ja man ! daar zijn geen woorden voor hé BRUUT

Comment

• Heb de wagen ook te koop zien staan op autoscout en heb reeds een mail gestuurd maar geen antwoord, ik weet niet als deze advertentie wel juist is aangezien het niet meteen de leukste wijk is van Brussel.

Wel knappe gti als alles klopt zoals omschreven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
                          Heb de wagen ook te koop zien staan op autoscout en heb reeds een mail gestuurd maar geen antwoord, ik weet niet als deze advertentie wel juist is aangezien het niet meteen de leukste wijk is van Brussel.

Wel knappe gti als alles klopt zoals omschreven
                          Laat hier maar iets weten als je enig nieuws hebt, ben benieuwd!

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Ik merk op dat bij deze advertentie het telefoonnummer net hetzelfde is als bij de knappe GTI 16v van het jaar '89. Nu vraag ik mij af als dit nog wel betrouwbaar zou zijn want op mijn vraag via sms eergisteren kreeg ik ook geen reactie. Die van het jaar '89 boeit mij nochtans.
                            Helpen wie helpen kan aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
                              http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=121513244

Ik merk op dat bij deze advertentie het telefoonnummer net hetzelfde is als bij de knappe GTI 16v van het jaar '89. Nu vraag ik mij af als dit nog wel betrouwbaar zou zijn want op mijn vraag via sms eergisteren kreeg ik ook geen reactie. Die van het jaar '89 boeit mij nochtans.
                              Helpen wie helpen kan aub
                              Bel die gast gewoon. Ik zou persoonlijk ook niet reageren op een sms

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                Bel die gast gewoon. Ik zou persoonlijk ook niet reageren op een sms
                                Ik ook niet, zo hatelijk...

Comment

• lijkt me wel geen belgische plaat.

Comment

• Snel Tommie!!!

Der zijn nog andere forummers die hem ook willen!

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Go go go !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                      Snel Tommie!!!

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Go go go !

Moest ik het verbruik kunnen betalen, hij zou hier staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                        Snel Tommie!!!

Go go go !

Staat er al een tijdje op... Hier al iemand op het forum geweest die de eigenaar proberen contacteren heeft, maar lukte niet.

Comment

• Vmax = 250

Comment

Working...
                                          X