Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Oudi (quattro)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb net dit teruggevonden. Het CVO (certificaat van overeenstemming) kan dus wel voldoende zijn.
    Iemand met 'praktijkervaring' hieromtrent?

Comment

• Volgens de nederlandse Audi-invoerder moet ik mijn gelijkvormigheidsattest in BE regelen. Een COV-certificaat is niet europees blijkbaar.
      Gezien dat ik een keuring kan laten uitvoeren in Zwijnaarde voor de aanvraag van mijn attest. Is dan iets voor begin augustus.
      Vrijdag breng ik de auto naar BE met een uitvoerkenteken. Is inclusief verzekering en 14d geldig.

Comment

• Wat kost dat uitvoerkenteken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Wat kost dat uitvoerkenteken?
          Verkoper heeft vandaag geinformeerd. Is te regelen via een GWK-kantoor en zou +/- 130€ kosten (platen+verzekering). Niet goedkoop, maar heb niet veel andere mogelijkheden...

Comment

• Vette bak!!
            Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
              Audi Coupe quattro 2.8 V6
              Zalig!

Grote proficiat, het heeft toch nog niet te lang geduurd...

Die bolero's zijn niet de standaardvelgen van de 2.8 zeker?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Net gebeld met d'Ieteren. Afspraak op 5/8 voor het gelijkvormigheidsattest. Als alles goed gaat lukt het misschien nog om hem in die week op de baan te hebben.

Comment

• Hoeveel wil je voor die velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                    Hoeveel wil je voor die velgen?
                    Niet te koop . Alleen hoop ik dat ik er geen problemen mee ga hebben bij de procedure voor het gelijkvormigheidsattest.

Btw, op ebay.de zijn er in mei verkocht geweest in gelijkaardige staat aan 755€.

Comment

• Tiens, deze die momenteel op ebay.de staan zijn allemaal 5-gaats. Ik ga 4-gaats exemplaren hebben.

Comment

Tiens, deze die momenteel op ebay.de staan zijn allemaal 5-gaats. Ik ga 4-gaats exemplaren hebben.
                        Ah ja, heb ook 5 gaats exemplaren nodig.
                        Gene stress...genoeg velgen op de markt

Comment

Ah ja, heb ook 5 gaats exemplaren nodig.
                          Gene stress...genoeg velgen op de markt
                          Gio goes Audi?

Comment

Gio goes Audi?
                            Dat kan

Comment

• de wonderen zijn de wereld nog niet uit
                              Last edited by Dragon; 23/07/2008, 01:56.

Comment

• 't kan zijn dat ik hier donderdag een foto'tje post...een kleine tip als het ware

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  de wonderen zijn de wereld nog niet uit

Idd Avantus met een bmw en gio met een oudi
                                  2014 Bmw 118d Estorill //M
                                  2000 Bmw 320d
                                  2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                  2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                  https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                  Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                  Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Zalig !

Die Saab vond ik maar niets.

Anyway... Koop een S2 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                      Zalig !

Die Saab vond ik maar niets.

Anyway... Koop een S2 !
                                      Heb al gekocht... zie hoger...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                        Idd Avantus met een bmw en gio met een oudi
                                        't is iets met de juiste aantal cilinders (voor een audi dan toch) en een fluitje op de motor

Comment

't is iets met de juiste aantal cilinders (voor een audi dan toch) en een fluitje op de motor
                                          Dat klinkt goed! Wanneer kwam die foto ook al weer?

Comment

Working...
                                          X