Ik ben blij
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Oudi (quattro)
Collapse
X
-
Ik ben blijPeugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvind je die te oud eigelijk ?
Comment
-
Zeg Avantus, wat wordt bedoeld met een S2 ABY?
Heb dit al bij verschillende zien staan. Motortype?
Comment
-
ABY is de motorcode idd, staat voor de 230pk 6-bak versie. Echter, avant en sedan zijn enkel met die blokken geleverd, dus daar moeten de verkopers niet mee liggen uitpakken
De ABY heeft tov de 220pk (3B) wat meer koppel en een elektronische overboost van 350->380Nm voor korte pieken. Maar het verschil tss de 220 en 230 is niet enorm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBen zot van de looks van een Competition, maar is dan weer geen 5cil - denk dat ik dan de verslavende sound zou missen.
Ik heb na een dik weekje competition gereden te hebben dezelfde bedenking gemaakt. Qua sturen, ophanging, agiliteit, neutraliteit, enz is dat allemaal TOP. De motor is ook een leuk blokje, met toch net wat koppel en paraatheid voor het speelse werk.... maar qua power mist het net dat kleiiiin tikkeltje, en ik miste de sound al vrij snel.
Daarom zou m'n droom 80 eigelijk een 90 zijn, een 2.3 20V quattro Sport. Quasi alles wat de competition heeft (buiten die iets lichtere neus door de 4-cil), maar wel net wat meer poeier en natuurlijk die sound.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk heb na een dik weekje competition gereden te hebben dezelfde bedenking gemaakt. Qua sturen, ophanging, agiliteit, neutraliteit, enz is dat allemaal TOP. De motor is ook een leuk blokje, met toch net wat koppel en paraatheid voor het speelse werk.... maar qua power mist het net dat kleiiiin tikkeltje, en ik miste de sound al vrij snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk sluit hem nog niet volledig uit...
enkel ja, je weet het ondertussen wss evenwel... 5-cil en quattro laat je niet los
Comment
-
Last edited by Ugeken; 08/07/2008, 22:24.
Comment
-
Comment