Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Oudi (quattro)
Collapse
X
-
Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
-
Wel 90, geen 2.2/2.3 maar 2.0E (5-cilinder 115pk) en weinig kilometers + in België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk BerichtenWel 90, geen 2.2/2.3 maar 2.0E (5-cilinder 115pk) en weinig kilometers + in België
http://auto.vlan.be/nl/X_autozoekert...NTIE__CAR-PASS
De omschrijving klopt langs geen kanten. Er staat een 80 terwijl hij alle uiterlijke kenmerken heeft van een 90. Verder 66kW/90pk - bestond niet in de 90. Jaartal 1992 - was de 90 er toen nog? - ik dacht vaan niet. De fl-80 was er toen al...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHeb deze ook al gezien, maar ik vind het raar.
De omschrijving klopt langs geen kanten. Er staat een 80 terwijl hij alle uiterlijke kenmerken heeft van een 90. Verder 66kW/90pk - bestond niet in de 90. Jaartal 1992 - was de 90 er toen nog? - ik dacht vaan niet. De fl-80 was er toen al...
Commentaren destijds op 20E waren niet zo positief: lichte motor in zware kas. In dergelijke ga je zeker geen quattro missen.
Minstens op de foto ziet de auto er netjes uit en het is niet zo ver.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk BerichtenZal meer te maken hebben met de site dan met de auto denk ik: Audi 90 staat zelfs niet in de lijst dacht ik + wie kent er nu een Audi 90 2.0E (veruit de minst gegeerde 90)
Commentaren destijds op 20E waren niet zo positief: lichte motor in zware kas. In dergelijke ga je zeker geen quattro missen.
Minstens op de foto ziet de auto er netjes uit en het is niet zo ver.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEen 2.0 5-cil is volgens wat ik al gezien en gelezen heb nog best een pittig blok hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichteneen 2.8 is 680 euro taks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzeker niet doen, want het rijdt verdomd goed. Qua agiliteit/sportiviteit komt een E30/190 16V daar km's achter, zo verstomd was ik
enkel ja, je weet het ondertussen wss evenwel... 5-cil en quattro laat je niet los
Er zijn op het net wel knappe exemplaren te vinden heb ik de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDat valt dik tegen... Dacht dat het nog net iets goedkoper was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
Comment