Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Oudi (quattro)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDeze mag er ook zijn
Die bolero's kunnen volgens mij wel problemen opleveren op de keuring. 17" was vermoedelijk in '92 niet optioneel verkrijgbaar op de coupe.Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenMooie 90.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenEn geen hoge vraagprijs, nog wat budget over om enkele zaken op punt te zetten.
Ik vrees dat het zou kunnen tegenvallen nadat ik even met de Saab gereden heb. Las vorige week ergens een test over die 2.0; op papier valt alles goed mee, maar ze konden de cijfers in de verste verte niet halen die Audi op gaf. En dit verwondert mij eigenlijk ook niet. Mijn ex-90 was vlot, maar was ook pakken minder snel (niet dat dit het belangrijkste is) dan op papier. Dit had hoogstwaarschijnlijk ook te maken met de 1ste eigenaar en met de leeftijd van de kar. Ik wil iets waar toch wat pit in zit, anders vrees ik dat ik er snel op uitgekeken ga zijn.
Zaterdagnamiddag ga ik in elk geval op roadtrip...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk BerichtenKnap! Die velgen staan hem zeer goed. Ik zal straks eens kijken om m'n instructieboekje op de 17" velgen toegelaten zijn
Vergeten .
en mijn verloofde is er nu tot morgenavond mee weg .
Nu als ik mij goed herinner, is dit wel toegelaten... heb namelijk ook eens rondgekeken voor 17" velgen.Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenKlopt, maar heeft geen quattro-aandrijving en is een 2.0
Ik vrees dat het zou kunnen tegenvallen nadat ik even met de Saab gereden heb. Las vorige week ergens een test over die 2.0; op papier valt alles goed mee, maar ze konden de cijfers in de verste verte niet halen die Audi op gaf. En dit verwondert mij eigenlijk ook niet. Mijn ex-90 was vlot, maar was ook pakken minder snel (niet dat dit het belangrijkste is) dan op papier. Dit had hoogstwaarschijnlijk ook te maken met de 1ste eigenaar en met de leeftijd van de kar. Ik wil iets waar toch wat pit in zit, anders vrees ik dat ik er snel op uitgekeken ga zijn.
Zaterdagnamiddag ga ik in elk geval op roadtrip...
EN TERECHTPeugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk BerichtenVergeten .
en mijn verloofde is er nu tot morgenavond mee weg .
Nu als ik mij goed herinner, is dit wel toegelaten... heb namelijk ook eens rondgekeken voor 17" velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk BerichtenJe wilt die 2.8 zo hard hé
EN TERECHT
Als er iets in mijn kop zit, krijg je het er maar moeilijk weer uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenNog nieuws?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
nu stoppen met kinderachtig te doen en gewoon zeggen man!
Comment
Comment