Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Oudi (quattro)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
    Dit is echt wel een vetruige bak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
      Deze mag er ook zijn

Die bolero's kunnen volgens mij wel problemen opleveren op de keuring. 17" was vermoedelijk in '92 niet optioneel verkrijgbaar op de coupe.
      Knap! Die velgen staan hem zeer goed. Ik zal straks eens kijken om m'n instructieboekje op de 17" velgen toegelaten zijn
      Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
      VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Audi 90

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
          Mooie 90.

Comment

Mooie 90.
            En geen hoge vraagprijs, nog wat budget over om enkele zaken op punt te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
              En geen hoge vraagprijs, nog wat budget over om enkele zaken op punt te zetten.
              Klopt, maar heeft geen quattro-aandrijving en is een 2.0
              Ik vrees dat het zou kunnen tegenvallen nadat ik even met de Saab gereden heb. Las vorige week ergens een test over die 2.0; op papier valt alles goed mee, maar ze konden de cijfers in de verste verte niet halen die Audi op gaf. En dit verwondert mij eigenlijk ook niet. Mijn ex-90 was vlot, maar was ook pakken minder snel (niet dat dit het belangrijkste is) dan op papier. Dit had hoogstwaarschijnlijk ook te maken met de 1ste eigenaar en met de leeftijd van de kar. Ik wil iets waar toch wat pit in zit, anders vrees ik dat ik er snel op uitgekeken ga zijn.
              Zaterdagnamiddag ga ik in elk geval op roadtrip...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
                Knap! Die velgen staan hem zeer goed. Ik zal straks eens kijken om m'n instructieboekje op de 17" velgen toegelaten zijn

Vergeten .

en mijn verloofde is er nu tot morgenavond mee weg .

Nu als ik mij goed herinner, is dit wel toegelaten... heb namelijk ook eens rondgekeken voor 17" velgen.

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Klopt, maar heeft geen quattro-aandrijving en is een 2.0
                  Ik vrees dat het zou kunnen tegenvallen nadat ik even met de Saab gereden heb. Las vorige week ergens een test over die 2.0; op papier valt alles goed mee, maar ze konden de cijfers in de verste verte niet halen die Audi op gaf. En dit verwondert mij eigenlijk ook niet. Mijn ex-90 was vlot, maar was ook pakken minder snel (niet dat dit het belangrijkste is) dan op papier. Dit had hoogstwaarschijnlijk ook te maken met de 1ste eigenaar en met de leeftijd van de kar. Ik wil iets waar toch wat pit in zit, anders vrees ik dat ik er snel op uitgekeken ga zijn.
                  Zaterdagnamiddag ga ik in elk geval op roadtrip...
                  Je wilt die 2.8 zo hard hé

EN TERECHT

Comment

Vergeten .

en mijn verloofde is er nu tot morgenavond mee weg .

Nu als ik mij goed herinner, is dit wel toegelaten... heb namelijk ook eens rondgekeken voor 17" velgen.
                    Geen probleem octa. Als het niet toegelaten zou zijn, kom ik er waarschijnlijk van af met een tjoeningrapport

Comment

Je wilt die 2.8 zo hard hé

EN TERECHT
                      Ja, misschien wel
                      Als er iets in mijn kop zit, krijg je het er maar moeilijk weer uit.

Comment

• Nog nieuws?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                          Nog nieuws?
                          Voorlopig niet. Zaterdag roadtrip

Comment

• Comment

Dat klinkt goed!!

nu stoppen met kinderachtig te doen en gewoon zeggen man!

Comment

• Ik weet 't .

Comment

• DIKKE proficiat, in die staat en uitvoering zijn ze bijzonder zeldzaam

Comment

• Foto's (afkomstig van de verkoper) komen er zo aan...

Comment

• Audi Coupe quattro 2.8 V6

Last edited by Ugeken; 18/02/2010, 23:14.

Comment

• nog een paar

Comment

• Overdreven dikke Oudi.

Ooit ook overwogen een dergelijke kar te kopen.

Dikke proficiat!

Comment

Working...
                                          X