Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Oudi (quattro)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zalig!

Congrats!

Comment

• Thx.
      Kar is in 2004 geimporteerd uit DE en was sinds juli 2006 in bezit van de huidige eigenaar. Hij reed er enkel tijdens de zomermaanden mee (heeft er in het totaal slechts 10k kms mee gereden).
      Hij heeft de velgen laten opkuisen (velgrand is gepolierd), recente Interstate-banden (Goodyear?), distributieriem is gedaan en waterpomp vernieuwd.
      Heeft een quattro-interieur, electrisch open dak, verwarmde spiegels en de quattro-achterruit . Geen airco, maar was geen vereiste voor mij - dit vermijdt eventuele dure herstellingen en rijden met het raampje/ dak open is leuk om naar de sound te luisteren .

Comment

• JAA!!

subliem maat! ik hoopte al dat je deze ging kopen.. waanzinnig mooie velgen ook!

dikke motor ook, zie je niet veel.

veel plezier, ik zie je wel eens in Gent

Comment

• BAN GE LIJK apparaat, echt

die kar staat er.

Comment

• geef je eerste bevindingen eens

Comment

• hoeveel power heeft zoiets?

Comment

• 174pk.

Comment

• Vrijdagmorgen terug naar NL (zoek evt. nog een medechauffeur). Moet samen met de verkoper nog naar Nijmegen - zo'n 10km verder - om een vrijwaringsbewijs of zo en een uitvoerkentekenplaat.

Comment

• kleine 8 sec naar de 100 en loopt een kleine 230

nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Vrijdagmorgen terug naar NL (zoek evt. nog een medechauffeur). Moet samen met de verkoper nog naar Nijmegen - zo'n 10km verder - om een vrijwaringsbewijs of zo en een uitvoerkentekenplaat.
                      Kom je vrijdag wel even gedag zeggen?

Ben dan tot 20u open .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        geef je eerste bevindingen eens
                        Redelijke testrit gedaan met deel regionale wegen en stukje autostrade.
                        * geluid is totaal anders dan de 5cil, maar heel aangenaam om naar te luisteren - je voelt/ hoort dat je met een relatief zware motor onderweg bent.
                        * Bak schakelt heel soepel (net zoals bij de 90 het geval was)
                        * Lange koppeling - de Saab had een zeer korte, is dus even wennen.
                        * motor is heel lineair, niet bruut. Ik had hem nog iets feller verwacht.
                        * sportstuur zoals ik in de 90 had
                        * open dak is groot
                        * kleine koffer (maar daar doen we het uiteraard niet voor) en weinig ruimte achterin als ik het vergelijk met de Saab.
                        * niks van rammels in het interieur.
                        * motor hoor je zo goed als niet bij rustig cruisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Kom je vrijdag wel even gedag zeggen?

Ben dan tot 20u open .
                          Heb ik vandaag niet meer aan gedacht . Vrijdag zal niet lukken. We vertrekken in de namiddag naar zee, dus moet zorgen dat ik op tijd terug geraak.

Comment

• Oh, en de 'kaderloze' ramen zijn ook tof .

Comment

• Prachtig, PROFICIAT!!!

Comment

• VEt! Proficiat!

Comment

• Thx. 5t

Comment

• Heb je al een topicje geopend? Ben wel benieuwd naar de rest van de info: Jaartal, km's, opties, etc... Je ziet dat de wagen altijd is onderhouden door een liefhebber, gewoon een prachtexemplaar waar je hopelijk deze keer veeeeel langer gaat van kunnen genieten dan je vorige Oudi.

Gaat dat nu even gemakkelijk om een wagen te importeren bij onze Noorderburen dan in Duitsland? Extra kosten?

Nu maar aftellen naar eind volgende week he: > 25°C en dak open.

Je zomer kan al weer niet meer stuk
                                    2008 VW Passat Variant Highline 2.0 TDI Common Rail (100kw) DSG

RNS 510 GPS Touchscreen - How to add POI's !!

Comment

• liever v6 dan l5

en als't dan de 2.8 is , is hemaal super, want die heeft dezelfde fiscale klasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door neilpryde Bekijk Berichten
                                        Heb je al een topicje geopend? Ben wel benieuwd naar de rest van de info: Jaartal, km's, opties, etc... Je ziet dat de wagen altijd is onderhouden door een liefhebber, gewoon een prachtexemplaar waar je hopelijk deze keer veeeeel langer gaat van kunnen genieten dan je vorige Oudi.

Gaat dat nu even gemakkelijk om een wagen te importeren bij onze Noorderburen dan in Duitsland? Extra kosten?

Nu maar aftellen naar eind volgende week he: > 25°C en dak open.

Je zomer kan al weer niet meer stuk
                                        Nee nog geen topic. Volgt wel als hij hier staat. Zitten aan zee tem 1/8, keuring en inschrijving zal ten vroegste voor de week er op zijn als dit lukt...
                                        Import iets 'ingewikkelder' dan uit DE heb ik de indruk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

en als't dan de 2.8 is , is hemaal super, want die heeft dezelfde fiscale klasse
                                          dat is niet waar hé.

Comment

Working...
                                          X