Oorspronkelijk geplaatst door Sega
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Oudi (quattro)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten't is iets met de juiste aantal cilinders (voor een audi dan toch) en een fluitje op de motor
Hij stinkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDat klinkt goed! Wanneer kwam die foto ook al weer?
Er zijn nog een paar dingen waarover ik twijfel aan de auto dus morgenvroeg ga ik de auto halen en ermee naar m'n mechanieker rijden. Even de boel langs onder bekijken
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn laat me raden.
Hij stinkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenMorgen
Er zijn nog een paar dingen waarover ik twijfel aan de auto dus morgenvroeg ga ik de auto halen en ermee naar m'n mechanieker rijden. Even de boel langs onder bekijken
Ja een beetje wel. Ik ga zo'n vanilleboompje aan m'n spiegel hangen.
Nice
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAh, dus niet uit de uitlaat?
Nice
ach, t'is een begin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten't is iets met de juiste aantal cilinders
goed bezig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEr zijn nog een paar dingen waarover ik twijfel aan de auto dus morgenvroeg ga ik de auto halen en ermee naar m'n mechanieker rijden. Even de boel langs onder bekijken
Komt die dan in de plaats van de BMW of van de Ford?Last edited by Ugeken; 23/07/2008, 22:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHmm, belgische kar dus... Ben benieuwd.
Komt die dan in de plaats van de BMW of van de Ford?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHeb al gekocht... zie hoger...
Damn!
Proficiat ! Superzalige bak...! Hier ga je fun mee hebben. Continu smile on the face.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenUgeken is een Audi-peet.
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenProficiat ! Superzalige bak...!
Comment
-
Geen Audi voor Gio..
Prijs lag uiteindelijk toch nog te hoog naar m'n goesting en ik moet nog wat geld investeren om de ophanging in orde te hebben.
Enkele fotokes dan maar
Comment
-
Aan opties geen gebrek...
- Beige lederen sportinterieur
- Automatische airco
- Elektrisch open dak
- Cruise control
- Sportstuur
- Radio met CD lader
- ...
Comment