Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Auto om mee te crossen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Nu wil ik wel motion pics van die cross-acties he! en foto's van het interieur zijn ook goed
    't Is toch een manuele hoop ik? Een 1.7?
    Pas op, 't is een oudepetenkar, maar afhankelijk van de motor, kan je er nog zeer veel uit halen hoor. Met low budget kan je die dingetjes tunen dat ze gaan als een speer(tje). Zoek maar eens op het boze web

Enne, als hij kapot is, binnen x tijd komt m'n 460 te koop
    Tis een 1.4, manueel denk ik.

Comment

Nu nog een geschikte wei vinden, of een cross in de buurt.
      Boswachter gaat niet zo blij zijn met ons, de eerste paar dagen

Comment

1.4 naft manueel idd, daarstraks toch vlotjes een klein uurke naar huis gereden zonder echte problemen
        2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
        1998 Saab 9-3 TiD (sold)
        1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

oei, da's minder. De 2.0 was een bommetje, de 1.7 ging vlotjes. De 1.4 ken ik niet.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

1.4 valt ook best mee hoor, door de carbs heeft hij redelijk wat koppel (alle verhoudingen in acht genomen he), en de bladvering achteraan zorgt al snel voor een kwispelend kontje. Heeft hij een servostuur?
            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Topic erover komt nog, morgen rij ik er voor het eerst mee.
              En dan maken we ineens ook wat pics.

@ elio: geen servo en bedankt voor het zoekertje

Comment

Wannes zijn die silvias al verkocht, zoniet kan je dan miss een foto sturen?

Comment

Neem geen bmw 4cilinder diesel . Die kettingen springen voordat je het veld bereikt.

Comment

Waarschijnlijk al opgeroest na 5 jaar stil te staan. Topic is al 5 jaar oud...
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                    X