Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Audi 90 - BMW E30 - Mercedes 190E

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    euh de riem kan je niet zien zitten hé, jij zal het wss op de multiriem hebben
    Woeps, ja ik ben echt een noob in dat soort dingen
    Ik keek naar de riem helemaal voorin in de motorruimte

Comment

Hoe dringend is het? Er is een kans dat de onze weggaat tegen eind zomer... Misschien wel iets duurder
      Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
      VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
        Hoe dringend is het? Er is een kans dat de onze weggaat tegen eind zomer... Misschien wel iets duurder
        Bwa ik denk niet dat ik tot eind zomer ga kunnen wachten
        Wat had je in gedachten van prijs? Misschien dat ik hem als het zover is toch koop, maar kans is klein.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Bwa ik denk niet dat ik tot eind zomer ga kunnen wachten
          Wat had je in gedachten van prijs? Misschien dat ik hem als het zover is toch koop, maar kans is klein.
          Geen idee, moet eens wat rondzien...
          Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
          VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
            Geen idee, moet eens wat rondzien...
            Ok, ik hoor het wel

Pfff ik ben weer wat aan het twijfelen gegaan, ik wil als opvolger een sportieve auto waar lol mee te beleven valt, maar ook nog een beetje veilig is en nog een beetje comfort heeft. Ik ben al lang zot van Audi's (laatste jaren ook verliefd geworden op bepaalde Oudi's en de zalige 5 cilinder), ik wil er dolgraag eentje (een 90 quattro dus), maar nu zijn er mensen die beweren dat er in een Oudi quattro niet veel fun te beleven valt, omdat "te veilig" afgesteld zijn, te gemakkelijk door bochten gaan en dat ik beter een BMW E30 ofzoiets koop. Een E30 bevalt me ook, maar mijn interesse gaat meer naar een 90, omdat ik die "meer auto" vind, zot ben van de 5 cilinder en hem steviger schat dan een E30. Maar ik wil ook veel rijplezier hebben en rijervaring op doen. Wat denken jullie ervan? Er zal in een 90 quattro toch ook lol te beleven vallen in bochten zeker? Of rijden bij sportiever bochtenwerk echt saai tegenover een E30? Pff stom dat ik me zo laat beïnvloeden, maar ik wil jullie mening eens horen.

Comment

Ok, ik hoor het wel

Pfff ik ben weer wat aan het twijfelen gegaan, ik wil als opvolger een sportieve auto waar lol mee te beleven valt, maar ook nog een beetje veilig is en nog een beetje comfort heeft. Ik ben al lang zot van Audi's (laatste jaren ook verliefd geworden op bepaalde Oudi's en de zalige 5 cilinder), ik wil er dolgraag eentje (een 90 quattro dus), maar nu zijn er mensen die beweren dat er in een Oudi quattro niet veel fun te beleven valt, omdat "te veilig" afgesteld zijn, te gemakkelijk door bochten gaan en dat ik beter een BMW E30 ofzoiets koop. Een E30 bevalt me ook, maar mijn interesse gaat meer naar een 90, omdat ik die "meer auto" vind, zot ben van de 5 cilinder en hem steviger schat dan een E30. Maar ik wil ook veel rijplezier hebben en rijervaring op doen. Wat denken jullie ervan? Er zal in een 90 quattro toch ook lol te beleven vallen in bochten zeker? Of rijden bij sportiever bochtenwerk echt saai tegenover een E30? Pff stom dat ik me zo laat beïnvloeden, maar ik wil jullie mening eens horen.

't is maar wat je wil zeker.

Voor mij is de keuze duidelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                't is maar wat je wil zeker.

Voor mij is de keuze duidelijk.
                Ik wil fun, maar liefst in een Audi 90
                Heb je al eens met een (enigsinds) vergelijkbare quattro gereden?

Comment

Wat voor jou fun is kan voor iemand anders saai zijn... of omgekeerd.
                  Ik denk dat je heel veel fun kan hebben met een 90q, toch als je niet elke bocht dwars wilt gaan.
                  Met mn 80 B3 heb ik me super geamuseerd, en dat was geen q, eigenlijk kan ik wel zeggen dat
                  ik daar meer rijplezier mee had dan nu met de S4 (motor is een andere zaak he)
                  Rij eens met zo'n 90q en maak dan voor jezelf uit of zo'n kar je "ding" is.
                  Misschien is het ook aan te raden van een paar totaal andere wagens te gaan bekijken/testrijden om te weten wat jou het meeste ligt.

Comment

Ik vond het fun... Ik heb er mij tot de laatste moment mee geamuseerd. Vlak voor hij beginnen branden is zat ik nog te denken hoe goed hij wel reed...

De 5cil-sound is verschrikkelijk verslavend, rondcrossen op boerenbaantjes is zalig en in de regen was die kar niet van zijn spoor te krijgen.

Comment

Ik wil fun, maar liefst in een Audi 90
                      Heb je al eens met een (enigsinds) vergelijkbare quattro gereden?
                      Nee, alleen maar meegereden.

'k zal mijn vraag wat anders stellen, ben je een understeer of een oversteer-peet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                        Wat voor jou fun is kan voor iemand anders saai zijn... of omgekeerd.
                        Ik denk dat je heel veel fun kan hebben met een 90q, toch als je niet elke bocht dwars wilt gaan.
                        Met mn 80 B3 heb ik me super geamuseerd, en dat was geen q, eigenlijk kan ik wel zeggen dat
                        ik daar meer rijplezier mee had dan nu met de S4 (motor is een andere zaak he)
                        Rij eens met zo'n 90q en maak dan voor jezelf uit of zo'n kar je "ding" is.
                        Misschien is het ook aan te raden van een paar totaal andere wagens te gaan bekijken/testrijden om te weten wat jou het meeste ligt.
                        Inderdaad fun hoeft zeker niet driften zijn, maar ik wil wel dat hij lichtvoetig aanvoelt en agiel rijdt, zonder tegen te stribbelen. Maar inderdaad rijden met die kar is het best om een goed beeld te krijgen, hoewel ik op de testrit moeilijk kan beginnen smijten in bochten natuurlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                        Ik vond het fun... Ik heb er mij tot de laatste moment mee geamuseerd. Vlak voor hij beginnen branden is zat ik nog te denken hoe goed hij wel reed...

De 5cil-sound is verschrikkelijk verslavend, rondcrossen op boerenbaantjes is zalig en in de regen was die kar niet van zijn spoor te krijgen.
                        Als ik het zo hoor zou ik er mee ook heel mee kunnen amuseren denk ik, boerenbaantjes deed ik erg veel met m'n 900 zaliger (spijtig genoeg ook z'n dood geworden). Moet leuk zijn de quattro zich te voelen vastbijten achtervolgd door een van de mooiste geluiden ever

'k zal mijn vraag wat anders stellen, ben je een understeer of een oversteer-peet.
                        Overstuur is diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikke fun als je echt aan het spelen bent maar als het plots overwachts komt is het minder aangenaam vind ik (al geldt dat 2e ook voor onderstuur, zeker in mijn geval was het erg onaangenaam vorige week). Betrekt je wel meer in het rijden natuurlijk.

Comment

Comment

Ok, ik hoor het wel

saai gaat die niet zijn. Een e30 is ook niet perfect hoor, verre van.... zeker niet met het standaard stuurhuis, dat vind ik nog steeds een serieus minpunt

dus, je wilt
                            -de stevigheid van de carosserie en de niet-al-te-tricky wegligging van een Audi 90
                            -de speelsheid van een E30

-> 190E

Comment

en dat ritje stond 'm toen niet aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                saai gaat die niet zijn. Een e30 is ook niet perfect hoor, verre van.... zeker niet met het standaard stuurhuis, dat vind ik nog steeds een serieus minpunt

dus, je wilt
                                -de stevigheid van de carosserie en de niet-al-te-tricky wegligging van een Audi 90
                                -de speelsheid van een E30

-> 190E

een 90 stuurtspeelser (zeg niet dat hij het is) dan een 190, vind ik

Comment

en dat ritje stond 'm toen niet aan
                                  in de 80 of in de 100?

Comment

in de 80 of in de 100?
                                    de compi!

Comment

een 90 stuurtspeelser (zeg niet dat hij het is) dan een 190, vind ik
                                      het stuur alleen misschien wel. Dan bedoel ik gewoon van het draaien aan dat stuur tot de beweging van de voorwielen. Heerlijk strak enzo bij een 80/90

maar het gedrag van de wagen is wel een pak minder levendig...

Comment

kweet niet.

een zwalpende kont heb je iig niet met die karren ja.

Comment

in de 80 of in de 100?
                                          De jouwe is vet omdat die blaast vo duusd.

de compi!
                                          De compi is alleen wijs als je al een e30 hebt.

Comment

Working...
                                          X