Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[GZ] Audi 90 - BMW E30 - Mercedes 190E
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZeker niet slecht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenDa's normaal dat ge die mens niet kunt bereiken hé, wagen moet weg wegens overlijden
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk BerichtenWat vind je van deze? Ik zou er meteen naar gaan kijken als ik van u was zal er niet lang staan.
http://www.kapaza.be/Autos/BMW/14982...04_000_km.html
Shit nog meer twijfel nu
Die E30 staat er echt wel mooi bij, niet veel km's niet duur. Maar ik had me voorgenomen een sedan te kopen omdat ik bij m'n vorige achterdeuren miste
Straks eens aan de papa laten zien, die liet merken dat hij niet zo graag oude BMW's heeft wegens onveilig. Thanks voor de tip!!!
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenWaarom staan die goeie karren altijd in Antwerpen
Shiiiiiiit nu was ik overtuigd van een 190E, en nu duikt deze op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk BerichtenWat vind je van deze? Ik zou er meteen naar gaan kijken als ik van u was zal er niet lang staan.
http://www.kapaza.be/Autos/BMW/14982...04_000_km.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenStaat vlakbij mij ook
Shiiiiiiit nu was ik overtuigd van een 190E, en nu duikt deze op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenWaarom staan die goeie karren altijd in Antwerpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZiet er prachtig uit! En tenminste een ietwat deftige uitleg erbij geschreven... Moest ik het geld hebben, ik zou er direct omgaan denk ik. Enkel 15" BBS en een is-kofferspoilertje erop en gaan.
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenStradge, 2-deurs E30 ziet er veel vetter uit.
Als het een 4-deurs moet zijn => 190, direct.
Ik blijf erbij, als 2 deurs vind ik een E30 minder, ziet er zo fragile uit (is en M3 mag wel 2d). Ik wil een sedan.
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAls je twijfelt tussen de twee, doe dan misschien eens een testrit ofzo , zal je veel meer uit opmaken dan op wat fototjes te staren.
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKom kom, Antwerpen is 45min rijden, als die kar goed is rij je daar toch gewoon om?
Ik wil geen 2deurs E30, maar deze is zo mooi en zo goedkoop, en dan is er de 190 die volgens mij meer is wat ik zoek (steviger, iets veiliger waarsch, eens iets anders...), maar die is dan weer wat duurder. Foooook ik moet nog eens diep nadenken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenDa's normaal dat ge die mens niet kunt bereiken hé, wagen moet weg wegens overlijden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
Comment
-
ga mss toch eens kijken en rijden met die andere 90Q die te koop staat. Laat je aub (ook al doe je het toch ) niet afschrikken door de km's... dat wil niets zeggen
en de prijs is veel te hoog, en dat zal hij ondertussen ook wel al beginnen merken.
en van uitgaand dat je voorkeur nog altijd naar een 90 gaat, uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenga mss toch eens kijken en rijden met die andere 90Q die te koop staat. Laat je aub (ook al doe je het toch ) niet afschrikken door de km's... dat wil niets zeggen
en de prijs is veel te hoog, en dat zal hij ondertussen ook wel al beginnen merken.
en van uitgaand dat je voorkeur nog altijd naar een 90 gaat, uiteraard.
Maar miss toch nog eens informeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMja, tis 1e eigenaar, oudere mens dus, en ziet er nog wel deftig uit. Maar idd die km's blijven wringen bij mij he
Maar miss toch nog eens informeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenUw 900 had toch ook +200000km, motor draaide nog boterzacht zelfs. Senne , die Waaslanders hebben gelijk, die kilometers doen er niet toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenhttp://www.marktplaats.nl/index.php?...tml%3Fxref%3D1
Deze in Nederland ziet er ook niet slecht uit. Wel heel goedkoop en dat voorspelt niet veel goeds
Heb gemaild. Bestond een 2.3 in 1987 al?
erg goedkoop iig, en ziet er op zich niet slecht uit. Kopen, en nog pakweg 1000-1500€ insteken... dan heb je sowieso een betere kar dan eentje van 2000-2500€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWanneer ga je eentje gaan bekijken?
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten2.3 was er toen al net denk ik ja.
erg goedkoop iig, en ziet er op zich niet slecht uit. Kopen, en nog pakweg 1000-1500€ insteken... dan heb je sowieso een betere kar dan eentje van 2000-2500€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWaarschijnlijk dit weekend naar Limburg voor de bruine sportline en een zwarte 2.0.
.
Comment
Comment