Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] audi 50

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] audi 50

ik ben opzoek naar een audi 50
    van 1974-1979 speelt gene rol van welk jaar hij is,
    hij moet wel voledig origineel zijn maar er mag werk aan zijn
    stilstaande motor of kapotte motor maakt nie uit

Oorspronkelijk geplaatst door fiero Bekijk Berichten
    Precies veel plannen ?
    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Ge zult goed mogen zoeken.

In Paal - Beringen rijdt er nog ene rond

Maar reeds 20 jaar in de handen van dezelfde liefhebber (even gesproken op de Schaffen-Classic) dus niet te koop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
        Precies veel plannen ?
        jha eigelijk wel
        ik ben al jaren lang liefhebber van deze wagen maar eiglk nooit een gevonden
        dat mij echt aan stond de meeste dat ik ben gaan bezoeken waren getuned
        en dat moet ik niet hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Ge zult goed mogen zoeken.

In Paal - Beringen rijdt er nog ene rond

Maar reeds 20 jaar in de handen van dezelfde liefhebber (even gesproken op de Schaffen-Classic) dus niet te koop.
          jha ik heb hem ook gesproken voor te verkopen van deze pracht audi 50
          jammer genoeg slaagde hij mijn bod af

Comment

Haha, meen je dat

Hoeveel heb je dan geboden als ik vragen mag?

Comment

Haha, meen je dat

Hoeveel heb je dan geboden als ik vragen mag?
              8000euro ik weet het de wagen is vele meer waart
              maar ja ik ben nog maar een student dus niet veel geld he

Comment

8000 euro

Of die echt zoveel waard zijn ga ik in het midden laten (in mijn ogen niet - pas op hij moet niet te geef zijn, maar het mag toch nog allemaal een beetje betaalbaar blijven in deze klasse van oldtimers nee?)

Maar ja, zo herken je de echte liefhebber hé, als geld niet op de eerste plaats komt.

Comment

8000 euro

Of die echt zoveel waard zijn ga ik in het midden laten (in mijn ogen niet - pas op hij moet niet te geef zijn, maar het mag toch nog allemaal een beetje betaalbaar blijven in deze klasse van oldtimers nee?)

Maar ja, zo herken je de echte liefhebber hé, als geld niet op de eerste plaats komt.
                  jha dat is waar het moet betaalbaar blijven (:
                  maar als je zo kan pronken met jou wagen vind ik het zalig
                  en dan telt het geld niet (:
                  het is de reactie's en het bekijks op jou wagen dat me doet lachen en blij maakt en
                  ik vind dat 8000 euro nix is voor een wagentje dat een hele goedehistorie heeft

maar dat is ieder zijn gedacht natuurlijk

Comment

Zalige wagentjes, maar 8000euro Toink....

2500 a 3000 is realistisch.... er zat niet eens een origineel interieur in...
                    www.opelklassiek.be

Comment

Waauw Audi 50

Ik hoop dat je er een mooie vindt. Maar het gaat niet gemakkelijk worden . Koop anders een Polo I Juist hetzelfde alleen iets minder exclusief
                      Benzine
                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                      Diesel
                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                        Waauw Audi 50

Ik hoop dat je er een mooie vindt. Maar het gaat niet gemakkelijk worden . Koop anders een Polo I Juist hetzelfde alleen iets minder exclusief
                        nja als je er een weet staan laat het me weten

Comment

Audi 50

Je kan ook een Polo 1 zoeken en kopen, en daar Audi badges op hangen (is helemaal dezelfde vorm namelijk). De Polo heeft het overleefd omdat het dezelfde auto is maar met andere logo's en ietsjes minder luxueus maar goedkoper dus wat zou je zelf doen..

Een Audi 50 is natuurlijk wel exclusiever en die Audi ringen zijn ook stoerder dan het VW logo. Het lijkt er trouwens op dat een nieuwe opvolger van de Audi 50 het levenslicht gezien heeft: de Audi A1.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                            Audi 50

Je kan ook een Polo 1 zoeken en kopen, en daar Audi badges op hangen (is helemaal dezelfde vorm namelijk). De Polo heeft het overleefd omdat het dezelfde auto is maar met andere logo's en ietsjes minder luxueus maar goedkoper dus wat zou je zelf doen..

Een Audi 50 is natuurlijk wel exclusiever en die Audi ringen zijn ook stoerder dan het VW logo. Het lijkt er trouwens op dat een nieuwe opvolger van de Audi 50 het levenslicht gezien heeft: de Audi A1.
                            de audi a1 vind ik persoonlijk niet mooi maarja dat is ieder zijn keus
                            nee ik heb tijd ik blijf zoeken tot ik er een heb gevonden heb

Comment

Dat zijn Polo's he.

Er staat wel nog een Audi 50 in het Antwerpse, die ik misschien ook nog overwogen had indien ik mijn Mk1 Polo niet gekocht had:

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                Dat zijn Polo's he.

Er staat wel nog een Audi 50 in het Antwerpse, die ik misschien ook nog overwogen had indien ik mijn Mk1 Polo niet gekocht had:

http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,7807.0.html
                                ik heb een polo mk1 gevonden die me wel aanstaat een ornaje
                                ziet er heel stevig uit intrieur zo goet als nieuw alleen staat de motor stil
                                al een paar jaartjes maar daar maak ik mij geen zorge om dat is zo opgeknapt
                                wie weet overwegek wel om hem bij te kopen alleen hebbek niet er veel plaats omdak ik ng met mijn carinatje bezig ben

Comment

Dit niets voor jou? http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,9681.0.html

Super nette 1980 Polo 1F GT!

En aangezien geld niet echt een probleem is voor je...
                                  Last edited by Ian; 29/09/2010, 19:01.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

8000euro ik weet het de wagen is vele meer waart
                                    maar ja ik ben nog maar een student dus niet veel geld he
                                    Voor 8000€ mag je gerust Mercedes 190 rijden .

Comment

audi 50 82-he-50

Ik heb een audi 50 te verkopen; in redelijke goede staat;

motor heeft wat afstelling nodig; rij er nog vaak mee; maar voor mijn kinderen niet echt een auto ;daarom wil ik deze verkopen.

mvg Roelof Jan; 06-31331624 timrj@ziggo.nl
                                      plaats Zwolle Nederland

Comment

Working...
                                      X