Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Km's zijn een moeilijk geval ja, zeker omdat er internationaal in de naam van de verkoper staat. Kans is dus groot dat het een ingevoerde is en dat men ineens de teller aangepast heeft. Als het niet te ver is kan je steeds eens gaan kijken, wellicht zijn er andere dingen die de km stand kunnen aantonen (slijtage zetels, pedalen, stuur). Succes
Voor 8k kun je iedere w202 kopen . Ze zijn in overvloed veel succes. Alleen hoge km standen
Bedankt, in overvloed, dat is relatief... Ik zoek er eentje met minder dan 160k km's en behoorlijk wat opties... Liefst met xenon en sportpakket. Die beginnen serieus zeldzaam te worden...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Bedankt, in overvloed, dat is relatief... Ik zoek er eentje met minder dan 160k km's en behoorlijk wat opties... Liefst met xenon en sportpakket. Die beginnen serieus zeldzaam te worden...
Ben zelf niet kunnen gaan maar heb mijn pa gestuurd. We hadden ondertussen voor onszelf de knoop al doorgehakt dat we er niet meer in geïnteresseerd waren dus hij heeft maar met één oor geluisterd.
De grootste autosite van België met meer dan 115.000 nieuwe en tweedehandswagens onmiddellijk beschikbaar. Kosteloos en binnen 24 uur uw auto verkopen? Het kan met AutoScout24!
Al bij al denk ik niet dat er voor jou iets interessants bij zit.
Comment