Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Mercedes S202 C220 CDI of C250 turbodiesel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Da's inderdaad minder, nog wat verderzoeken dan, the chase is better than the catch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Da's inderdaad minder, nog wat verderzoeken dan, the chase is better than the catch
      I hope not

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
      2012-...
      '07 BMW 118d

Comment

Wat denken jullie hiervan? Het aantal km's is wel betwijfelbaar denk ik, maar wat een opties! Was die GPS origineel Mercedes?

En geen break

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

Km's zijn een moeilijk geval ja, zeker omdat er internationaal in de naam van de verkoper staat. Kans is dus groot dat het een ingevoerde is en dat men ineens de teller aangepast heeft. Als het niet te ver is kan je steeds eens gaan kijken, wellicht zijn er andere dingen die de km stand kunnen aantonen (slijtage zetels, pedalen, stuur). Succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
            Wat denken jullie hiervan? Het aantal km's is wel betwijfelbaar denk ik, maar wat een opties! Was die GPS origineel Mercedes?

En geen break

http://nl.autoscout24.be/Details.asp...46426&sbs=Home
            Beter nog een beetje wachten op een mooie break.
            Veel te veel geld voor iets dat niet 100% uw goesting was
            Denk ik toch

Comment

Ik zie deze week normaalgezien een S202 CDI én TD. Ik hou u op de hoogte.

Comment

ik stem voor elke 5 pitter tegen de CDI hoor.

extra cc's kan geen kwaad bij een wagen met extra jaren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                  Ik zie deze week normaalgezien een S202 CDI én TD. Ik hou u op de hoogte.
                  Zeker doen!

2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                    ik stem voor elke 5 pitter tegen de CDI hoor.

extra cc's kan geen kwaad bij een wagen met extra jaren.
                    wat met een 270 cdi ?

Comment

Voor 8k kun je iedere w202 kopen . Ze zijn in overvloed veel succes. Alleen hoge km standen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        wat met een 270 cdi ?
                        Die kun je vanaf de w203 krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Voor 8k kun je iedere w202 kopen . Ze zijn in overvloed veel succes. Alleen hoge km standen
                          Bedankt, in overvloed, dat is relatief... Ik zoek er eentje met minder dan 160k km's en behoorlijk wat opties... Liefst met xenon en sportpakket. Die beginnen serieus zeldzaam te worden...

2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

wat met een 270 cdi ?
                            dat is voor een werkpaard w211.

Comment

of een g

Comment

of een g
                                ja idd !

Comment

Bedankt, in overvloed, dat is relatief... Ik zoek er eentje met minder dan 160k km's en behoorlijk wat opties... Liefst met xenon en sportpakket. Die beginnen serieus zeldzaam te worden...
                                  Ik zou een naft kopen en op lpi zetten.

Comment

Zeker doen!
                                    Ben zelf niet kunnen gaan maar heb mijn pa gestuurd. We hadden ondertussen voor onszelf de knoop al doorgehakt dat we er niet meer in geïnteresseerd waren dus hij heeft maar met één oor geluisterd.

CDI: 1999, Esprit, groen, manueel, stoffen interieur, 200k km's denk ik. € 4500.
                                    TD: 1998 (?), ook groen, leder, automaat, 250k km's ongeveer.

Die Esprit komt met garantie, TD weet ik niet. Beiden zijn van deze dealer maar ze staan nog niet in de lijst.
                                    De grootste autosite van België met meer dan 115.000 nieuwe en tweedehandswagens onmiddellijk beschikbaar. Kosteloos en binnen 24 uur uw auto verkopen? Het kan met AutoScout24!

Al bij al denk ik niet dat er voor jou iets interessants bij zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten

CDI: 1999, Esprit, groen, manueel, stoffen interieur, 200k km's denk ik. € 4500.
                                      TD: 1998 (?), ook groen, leder, automaat, 250k km's ongeveer.
                                      ja halo das geen moeilijke keuze.

250k automaat is hoogstens even versleten als een 200k manueel dus daar kijk ik niet naar.
                                      Leder > stof
                                      5 cilinder > 4 cilinder

Comment

Geen break, geen leder en een automaat
                                        Maar hij slechts 54.000km!! Volgens het zoekertje.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                          Geen break, geen leder en een automaat
                                          Maar hij slechts 54.000km!! Volgens het zoekertje.

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=186967687
                                          mooie daily

Comment

Working...
                                          X