Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Een dieselke dat weinig verbruikt met lage taksen mag eventueel ook.
Oja, mijn moeder zit al de hele tijd te zeuren over die achterwielaandrijving, wat daar nou eigenlijk de voordelen van zijn. (want ze ziet er momenteel enkel nadelen in, zeker nu in de winter met al die glijdende BMW's en Benzen)
Hier rijden ze enkel met RWD. Ik denk niet dat veel mensen daar het verschil tussen merken eigenlijk, dat clichébeeld van RWD en sneeuw klopt wel ergens maar goede banden maken natuurlijk ook heel wat uit.
Hoeveel zou dat kosten om die versnellingsbak te laten fixen?
Veel te veel voor een 124 met +300.000 km. Vanaf €1000 vervangbak.
In welke staat is die Zafira wel?
In nette staat.
Maar hadden laatst kosten van meer dan €1000 (kleppen vervangen) en omdat we eigenlijk niet meer zo'n grote auto nodig hebben en wat vervelende details (ruiten bedampen snel, chauffage wordt niet snel warm), moet hij weg.
Een Benz is ook niet echt klein, maar lijkt me toch wel veel beter dan een Opel en beter om te cruisen op autostrade.
Zou kunnen dat onze Astra break van '96 ook weg gaat indien er teveel kosten aan zijn (is nu een probleem met een raar geluid bij oprijden van stoeprand en scherp indraaien, iets met vering, maar veer is niet kapot, garagist verstaat er hem niet aan). Mocht die weg gaan, zal er wss iets kleiners komen. Maar 't is altijd handig om een break te hebben, vandaar dat een T124 ook welkom is.
Mja, keuringvrij, en met een witte blijf je zitte.. Een witte 124 is enkel mooi in break vorm.
Nog steeds op zoek trouwens.
Naar deze en deze zou ik wel graag eens gaan kijken, samen met een Benz kenner. Deze was ik ook nog vergeten..
Ik wil hoe langer hoe meer ook zelf een 124D. Maar zolang de Polo niet verkocht is... Wil gewoon een deftige comfortabele daily zodat de Jetta kan stilstaan om eraan te werken, maar daarvoor heb ik eigenlijk ook nog een stalling nodig....
Niemand die met een paar man een garage/hangaar samen wil huren ergens rond Deinze of Waregem?
Maar hadden laatst kosten van meer dan €1000 (kleppen vervangen) en omdat we eigenlijk niet meer zo'n grote auto nodig hebben en wat vervelende details (ruiten bedampen snel, chauffage wordt niet snel warm), moet hij weg.
Een Benz is ook niet echt klein, maar lijkt me toch wel veel beter dan een Opel en beter om te cruisen op autostrade.
Zou kunnen dat onze Astra break van '96 ook weg gaat indien er teveel kosten aan zijn (is nu een probleem met een raar geluid bij oprijden van stoeprand en scherp indraaien, iets met vering, maar veer is niet kapot, garagist verstaat er hem niet aan). Mocht die weg gaan, zal er wss iets kleiners komen. Maar 't is altijd handig om een break te hebben, vandaar dat een T124 ook welkom is.
Met alle respect maar een auto van 20 jaar oud zal wellicht ook grote kosten met zich meebrengen . Als je de kosten aan de Zafira gedaan hebt, zou ik ermee blijven rondbollen ondanks de kleine ongemakken.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Mja, er zijn al meer kosten aan die Zafira geweest dan aan mijn 2 oudjes. (al zal ik denk ik wel even slikken als ik de rekening van de Polo 1 voorgeschoteld krijg).
Ben ook een mooie T123 tegengekomen waar ik zelf ook wel mee zou durven rijden.
Ik moet dringend eens wat Benzen gaan bekijken, maar heb er momenteel niet echt de tijd voor. + er zou een Benz-kenner mee moeten.
Ja ik weet het, maar niet enkel de motor telt he, een interieur dat al 400.000km meegaat zal er ook wel minder uitzien..
Comment